کد خبر: 368166
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۵:۵۲:۳۵
| |

عیسی آل‌کثیر نیم فصل پرسپولیسی می‌شود؟

عیسی آل‌کثیر یکی از بازیکنانی است که برای تقویت خط حمله پرسپولیس به گابریل کالدرون پیشنهاد شده است.

عیسی آل‌کثیر نیم فصل پرسپولیسی می‌شود؟
کد خبر: 368166
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۵:۵۲:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ صنعت نفت آبادان موفق شد با 2 گل عیسی آل‌کثیر تیم پیکان را شکست دهد و دل هوادارانش را شاد کند. با این وجود تیم ریشه‌دار آبادانی این روز‌ها با مشکلات فراوان مالی دست و پنجه نرم می‌کند و همین موضوع باعث شده برخی بازیکنان مؤثر صنعت نفت تصمیم به جدایی بگیرند. یکی از این بازیکنان عیسی آل‌کثیر ستاره دزفولی خط حمله صنعت نفت است که پس از درخشش مقابل تیم سابقش پیکان می‌گوید: «به هیچ‌وجه در تصمیم خودم برای جدایی از صنعت نفت شکی ندارم. حتی اگر 50 درصد قراردادم را هم بگیرم، در تیم نمی‌مانم و خواهم رفت. شأن و شخصیت ما بازیکنان در این تیم حفظ نشده و قطعاً در پایان نیم‌فصل گزینه جدایی را انتخاب خواهم کرد.»


در همین راستا شنیدیم عیسی آل‌کثیر یکی از بازیکنانی است که برای تقویت خط حمله پرسپولیس به گابریل کالدرون پیشنهاد شده است. ظاهراً فیلم بازی اخیر صنعت نفت آبادان برابر پیکان هم به دست سرمربی آرژانتینی رسیده، اما کالدرون هنوز جوابی به این پیشنهاد نداده است.


شنیدیم سرمربی آرژانتینی پرسپولیس ترجیح می‌دهد به جای مهاجم ایرانی یک مهاجم شش‌دانگ خارجی بخرد. مضاف بر اینکه اضافه شدن آل‌کثیر در نقل و انتقالات نیم‌فصل به پرسپولیس مستلزم خروج یک بازیکن بزرگسال از ترکیب تیم است. از سوی دیگر آل‌کثیر با صنعت نفت قرارداد داشته و باید برای جدایی، رضایت این باشگاه خوزستانی را جلب کند. کالدرون هنوز تصمیمی برای خرید مهاجم ایرانی ندارد مگر آن که...

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها