توسعه گردشگری صنعتی در پایتخت انرژی ایران

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با بیان اینکه عسلویه فقط یک منطقه صنعتی نیست، گفت: به دنبال ایجاد توریسم صنعتی در عسلویه هستیم.

توسعه گردشگری صنعتی در پایتخت انرژی ایران
کد خبر: 368170
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۶:۵۷:۴۵

اعتمادآنلاین| ابراهیم یاسری» امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد امکانات برای ساکنان و مسافران هستیم، ادامه داد: شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد تا سال 93 دولتی بود و مسئولیت پشتیبانی و ارایه خدمات را بر عهده داشت.


وی افزود: همه اقدامات مربوط به شرکت‌های پتروشیمی به جز موارد مربوط به امور صنعتی را انجام می‌دادیم؛ شبیه همین شرکت در ماهشهر هم وجود دارد و همه سرویس های مورد نیاز آنها را ما باید عرضه می‌کردیم.


یاسری با بیان اینکه از سال 93 این شرکت در قالب اصل 44 قانون اساسی واگذار شده است، گفت: اگر مدیران عامل شرکت‌های تولیدی سربازهای اقتصادی هستند، ما پشتیبان این جبهه هستیم.


به گفته مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، اسکان و پروازها از طریق این شرکت انجام می‌شود، اکنون یک هزار و 500 واحد مسکنونی متاهلی در شهر «جم» وجود دارد و یک هزار اتاق هتلی نیز برای مجردها و کسانی که اقماری هستند در نظر گرفته شده است.


وی با اشاره به اینکه سال گذشته 570 هزار نفر را با پرواز جا به جا کردیم، تاکید کرد: از عسلویه به 10 نقطه پرواز داریم تا پایداری تولید در این منطقه حفظ شود.


یاسری به ایجاد دهکده گردشکری «پازارلند» در این منطقه اشاره کرد و گفت: امکانات لازم در این منطقه وجود دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها