کد خبر: 368203
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۷:۵۱:۳۵
| |

مهرداد بذرباش، فعال سیاسی اصولگرا در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان مطرح کرد:

مجلس گام دوم یعنی مجلس مستقل، مومنانه، حکیم، پرکار و دقیق/ به استراحت فرستادن وزیر نفت باقیات الصالحات نمایندگان فعلی مجلس است/ امید است مجلسی مقتدر و شفاف تشکیل شود

مهرداد بذرباش، فعال سیاسی اصولگرا در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان عنوان کرد: مجلس گام دوم یعنی مجلس مستقل، مومنانه، حکیم، پرکار و دقیق. چنین مجلسی خصم الدوله نیست، ولی قطعا وکیل الدوله هم نخواهد بود.

مجلس گام دوم یعنی مجلس مستقل، مومنانه، حکیم، پرکار و دقیق/ به استراحت فرستادن وزیر نفت باقیات الصالحات نمایندگان فعلی مجلس است/ امید است مجلسی مقتدر و شفاف تشکیل شود
کد خبر: 368203
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۷:۵۱:۳۵

اعتمادآنلاین| مهرداد بذرباش، فعال سیاسی اصولگرا در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان گفت: مجلس گام دوم یعنی مجلس مستقل، مومنانه، حکیم، پرکار و دقیق. چنین مجلسی خصم الدوله نیست، ولی قطعا وکیل الدوله هم نخواهد بود.

بذرباش افزود: مشکل اصلی این روزهای مجلس، در راس امور نبودن آن است، چرا که تبدیل به یک متغیر وابسته شده است، آن هم وابسته به دولتی که ناکارآمدی‌اش صدای طرفدارانش را هم در آورده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اگر فریبکاران وارد مجلس شوند، شرایط ناگوار فعلی باز هم تکرار خواهد شد و برگشت به عقب ادامه خواهد یافت.

بذرباش افزود: قصه این روزهای کشور، تغییر مجلس را اجتناب ناپذیر کرده است.

او گفت: به استراحت فرستادن وزیر نفتی که کشور سالهاست خسارت تصمیمات او را می‌دهد، باقیات الصالحات نمایندگان فعلی مجلس در روزهای پایانی مسئولیت است.

بذرباش افزود: موج جوانان به میدان آمده و انفعال جبهه فریب، نویدبخش تغییر شرایط به نفع مردم است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: برآوردها تغییر حداکثری نمایندگان در دوره جدید را نشان می‌دهد.

بذرباش افزود: پس از اتفاقات مثبت چند ماهه اخیر در قوه قضائیه، امید است مجلسی مقتدر و شفاف تشکیل شود که مقدمه‌ی تشکیل دولتی با نشاط و خدمتگزار باشد.

او گفت: دلمان برای رئیس جمهور هم می‌سوزد، چرا که بسیاری از مدیران ارشد دولتی حسابشان را از دولت جدا کرده‌اند، یا استعفا داده‌اند و یا سرگرم کارهای شخصی‌شان شده‌اند.

بذرباش گفت: دلمان برای لیست امیدی‌ها هم می‌سوزد؛ کسانی که آنان را فهرست‌بندی کرده‌اند، صراحتا می‌گویند انتخابمان اینها نبود، مجبور بودیم! ببینید این بنده‌های خدا دلشان برای چه کسانی می‌سوزد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها