کد خبر: 368220
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

در کتاب «Dead Men Tell No Tales» افشا شد:

جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی، مامور موساد بود

در آخرین کتاب منتشرشده در مورد زندگی جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی، روشن شد او مامور موساد برای به دام انداختن شخصیت‌های بزرگ بوده است.

جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی، مامور موساد بود
کد خبر: 368220
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در آخرین کتاب منتشرشده در مورد زندگی جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی، روشن شد او مامور موساد برای به دام انداختن شخصیت‌های بزرگ بوده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، در کتاب جدیدی که جمعه گذشته در آمریکا منتشر شد نوشته شده اپستین و مدیر برنامه‌هایش ماموران موساد بوده‌اند که از این طریق شخصیت‌های مهم را برای اهداف این سرویس به دام می‌انداختند.

در این کتاب که «Dead Men Tell No Tales» (مردگان قصه نمی‌گویند) نام دارد روایت شده است که اپستین و مدیر برنامه‌هایش سیاستمداران و سرمایه‌داران شاخص غربی و افراد مشهور را با استفاده از دختران نوجوان به دام می‌انداختند و از آنها به روش‌های گوناگون اخاذی‌ می‌کردند.

دیلان هاوارد و ملیسا کرونین نویسندگان این کتاب، که تاکید دارند اثرشان حاصل هشت سال تحقیق در این زمینه است، در بخشی از کتاب می‌نویسند: رابرت مکسویل، پدر مدیر برنامه‌های اپستین که در سال 1991 به شکل مرموزی با سقوط از روی کشتی تفریحی‌اش جان باخت، نیز جاسوس موساد بود.

در این کتاب آمده است: اپستین از تمامی رفتارهای جنسی شخصیت‌های بارز فیلمبرداری کرده بود تا بعدها بتواند از آن ویدئوها برای باج‌گیری و اخاذی استفاده کند.

اپستین که به اتهام سوءاستفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی و قاچاق انسان زندانی بود آگوست گذشته، در 66 سالگی، در سلولش در زندان نیویورک در حالی که حلق‌آویز شده بود پیدا شد.

گرچه علت مرگ خودکشی اعلام شده است، اما برخی از کارشناسان آن را مشکوک توصیف می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها