دبیر فدراسیون کشتی:

تا دقیقه آخر به میزبانی از جام جهانی خوشبین هستیم

دبیر فدراسیون کشتی گفت: همچنان اتحادیه جهانی حرفش تعویق رقابت‌هاست و ما تا دقیقه آخر به برگزاری مسابقه خوشبین هستیم و آمادگی میزبانی از مسابقات جام جهانی را داریم.

تا دقیقه آخر به میزبانی از جام جهانی خوشبین هستیم
کد خبر: 368264
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۰۹:۲۰:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ سیدجلال عسگری درخصوص ادعای خزانه دار فدراسیون در نامه استعفایش مبنی بر تهدید شدن از سوی عده‌ای، اظهار داشت: وی اکنون در فدراسیون مشغول به کار است، پامک‌های تهدیدی که برای وی ارسال شده را دیدم و قطعا پیگیری لازم صورت می‌گیرد، اینکه این پیام‌ها از سوی چه کسی بوده، فعلا خدا می‌داند.

وی در پاسخ به این سوال که «شواهد و قرائن حاکی از لغو جام جهانی است، اما کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش همچنان می‌گوید که رقابت‌ها به تعویق افتاده و در تاریخی دیگر در ایران برگزار خواهد شد»، خاطرنشان کرد: خود اتحادیه جهانی اعلام کرده مسابقات به تعویق افتاده و برای تعیین زمان مجدد از ما تاریخ خواسته‌اند. آنها گفته‌اند که باید با دیگر کشورها جلسه بگذارند و کمیته اجرایی در این خصوص تصمیم بگیرد، به هرحال 60 تا 70 درصد کار سالن آزادی هم انجام شده بود و همه چیز طبق روال پیش می‌رفت که چند روز مانده به برگزاری، گفتند مسابقات در این تاریخ برگزار نمی‌شود.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص دستور کار سمینار هیئت‌های کشتی گفت: این هفته پیش از آغاز مسابقات روز جهانی کودک، سمینار هیئت‌ها تشکیل جلسه می‌دهد و از هیئت‌ها دعوت شده تا علاوه بر تماشای مسابقات، در این جلسه شرکت کنند. اولویت اصلی هم دادن گزارش کار به هیئت‌ها از سوی سخنگوی فدراسیون کشتی است تا آنها را در جریان کارهایی که در این مدت انجام شده، قرار دهیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها