سامانه ثبت‌نام جشنواره موسیقی فجر بسته شد/ حضور 240 گروه مختلف

مهلت ارسال آثار سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در حالی پایان یافت که بیش از 240 گروه و هنرمند طی روزهای گذشته نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند.

سامانه ثبت‌نام جشنواره موسیقی فجر بسته شد/ حضور 240 گروه مختلف
کد خبر: 368415
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۳:۱۸:۰۴

اعتمادآنلاین| با پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در 17 آذرماه، 240 گروه از طریق فراخوان در این دوره جشنواره ثبت نام کردند و سامانه جشنواره ساعت 24 روز 17 آذرماه بسته شد.


هیأت انتخاب آثار و گروه‌های سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در بخش فراخوان، از میان 240 گروه متقاضی، گروه‌های منتخب را برای جشنواره انتخاب می‌کند.

همچنین در بخش مدعو، 70 گروه موسیقی از سوی هیأت انتخاب آثار و گروه‌های سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد بررسی قرار گرفته‌اند که هیأت انتخاب، گروه‌هایی را از بین آنها انتخاب می‌کند.

بر اساس آیین‌نامه جشنواره موسیقی فجر، هیأت انتخاب گروه‌ها و آثار جشنواره، وظیفه تعیین و تأیید نهایی گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره را برعهده دارد که این روند در 2 بخش انجام می‌شود.

بر این اساس بخش اول به بررسی و تأیید درخواست‌های هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور برمبنای فراخوان جشنواره اختصاص یافته و بخش دیگر نیز بررسی و تأیید گروه‌های مدعو را انجام می‌دهد.

سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه امسال به دبیری شاهین فرهت برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها