کد خبر: 368421
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۳:۲۹:۵۶
| |

بورس بازهم رکورد شکست

امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 3642 واحد رشد کرد و به رقم 339 هزار و 434 رسید و رکورد جدید ثبت کرد.

بورس بازهم رکورد شکست
کد خبر: 368421
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۳:۲۹:۵۶

اعتمادآنلاین| امروز (سه‌شنبه) معاملات در بازار بورس همچنان با صعود این بازار به پایان رسید و معامله‌گران در آن 604 هزار معامله به ارزش 2708 میلیارد تومان انجام دادند که نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

در این میان شاخص کل هم وزن نیز هم جهت با شاخص کل با 943 واحد رشد، رقم 105 هزار و 122 را تجربه کرد.

س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و مخابرات ایران شرکت‌هایی بودند که نسبت به دیگر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در بازار گذاشتند و در مقابل گروه مپنا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس داشت.

امروز نمادهای پربیننده در بورس شامل بانک‌های تجارت، ملت و اقتصاد نوین، فولاد مبارکه اصفهان، سایپا، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد.

رشد فرابورس در کنار بورس

روند در فرابورس نیز صعودی بود و شاخص کل این بازار با 40 واحد رشد در رقم 4391 ایستاد.

معامله‌گران امروز در فرابورس 332 هزار معامله به ارزش 1535 میلیارد تومان به ثبت رساندند.

در این بین، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهرزمین، بیمه کوثر نسبت به سایر شرکت‌ها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند و در مقابل شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم و گروه صنایع کاغذ پارس نسبت به سایر نمادها بالاترین تاثیر منفی را در بازار داشتند.

گروه صنایع کاغذ پارس، سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، بانک دی، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه نمادهای پر بیننده امروز در فرابورس بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها