نامزد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر:

می‌خواهند با اتهام جاسوسی برای کشور خارجی وجهه مرا خراب کنند

یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری الجزایر با صدور بیانیه ای که کمپین انتخاباتی وی آنرا اعلام کرد به دلایل هجمه علیه وی در آستانه انتخابات پرداخت.

می‌خواهند با اتهام جاسوسی برای کشور خارجی وجهه مرا خراب کنند
کد خبر: 368490
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۶:۱۹:۰۲

اعتمادآنلاین| علی بن فلیس یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری الجزایر با صدور بیانیه ای که کمپین انتخاباتی وی آنرا اعلام کرد به دلایل هجمه علیه وی در آستانه انتخابات پرداخت.

بن فلیس اعلام کرد که درگیر کردن وی در موضوع جاسوسی برای بیگانگان با هدف خدشه دار کردن وجهه او نزد مردم الجزایر در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

وی تاکید کرد که فرد بازداشت شده به اتهام جاسوسی برای کشور خارجی ارتباطی با کمپین انتخاباتی وی ندارد.

این در حالی است که دستگاه قضایی الجزایر از بازداشت فردی که برای کشور بیگانه جاسوسی می کرد و به کمپین بن فلیس وابسته است، خبر داده و بیان کرده است که این فرد درباره اوضاع کنونی الجزایر و شرایط آمادگی انتخابات ریاست جمهوری اطلاعاتی به کشور بیگانه داده است. به گفته منابع قضایی الجزایری، این فرد با نام (ص-ب) از 2003 با علی بن فلیس در ارتباط بوده است و کارهای بانکی وی و خانواده اش در یک کشور خارجی را دنبال می کرده است.

این در حالی است که برخی منابع خبری نام کشور خارجی را احتمالا فرانسه دانسته اند.

گفتنی است که علی بن فلیس با عبدالعزیز بلعید، عبدالمجید تبون، عبدالقادر بن قرینه و عزالدین میهوبی در انتخابات 12 دسامبر رقابت خواهد کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها