کد خبر: 368563
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۰۹:۲۷:۳۸
| |

رقابت مدعیان بسکتبال در هفته دوازدهم لیگ برتر

در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال مدعیان فصل به مصاف هم می‌روند که در حساس‌ترین مسابقه شهرداری گرگان و پتروشیمی در شمال کشور رو در رو می‌شوند.

رقابت مدعیان بسکتبال در هفته دوازدهم لیگ برتر
کد خبر: 368563
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۰۹:۲۷:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود که 2 مسابقه از حساسیت زیادی برخوردار است. نخستین دیدار بین 2 تیم مدعی پتروشیمی و شهرداری گرگان است و در دومین مسابقه نیز شیمیدر قم و نفت آبادان به مصاف هم می‌روند.

2 تیم نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر در هفته دوازدهم برابر هم صف‌آرایی می‌کنند. مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال در شمال و جنوب کشور در گرگان به مصاف هم‌ می‌روند که تقابل مربیان ملی نیز هست. در این مسابقه شهرداری گرگان میزبان پتروشیمی است و این مسابقه حساسیت‌های بسیار زیادی دارد.

هر 2 تیم صدرنشین هستند و تا این هفته از لیگ تنها یک مرتبه آن هم برابر مهرام تن به شکست داده‌اند با این حال شهرداری گرگان به دلیل یک بازی کمتر در رده دوم ایستاده‌ است.

شهرداری گرگان با هدایت «مهران شاهین‌طبع» سرمربی تیم ملی و پتروشیمی زیر نظر «فرزاد کوهیان» مربی تیم ملی این فصل را شروع کرده‌اند و تا این هفته نیز صدرنشین هستند. با توجه به ترکیب خوب پتروشیمی و مصدومیت یک ملی پوش شهرداری گرگان به نظر می‌رسد روی کاغذ تیم جنوبی شانس بیشتری برای پیروزی دارد اما میزبانی شهرداری گرگان و حمایت تماشاگران پرشور این تیم نیز کار پتروشیمی را بسیار سخت می‌کند.

در دیگر مسابقه حساس نفت آبادان میزبان شیمیدر قم است. نفتی‌ها در هفته گذشته برابر پتروشیمی به سختی باختند اما نشان دادند که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و با وجود از دست دادن چند بازیکن بازهم یک مدعی به حساب می‌آیند. در طرف مقابل هم شیمیدر است که این فصل فراز و نشیب داشته و در هفته گذشته با برد برابر ذوب‌آهن شرایطش را بهتر کرده‌است.

مهرام تهران دیگر مدعی فصل این هفته راهی مشهد شده و قرار است به مصاف آویژه صنعت این شهر برود. رقابت 2 تیم نزدیک خواهد بود اما پیش‌بینی می‌شود که تیم تهرانی در این مسابقه شانس بیشتری برای کسب پیروزی دارد مگر اینکه مشهدی‌ها همانند شهرداری بندرعباس شاگردان «مصطفی هاشمی» را در خانه غافلگیر کنند.

در دیگر دیدار این هفته ذوب‌آهن اصفهان میزبان اکسون تهران است. این مسابقه نیز می‌تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد. ذوبی‌ها شرایط بسیار بهتری نسبت به ابتدای فصل دارند و اکسون نیز در هفته‌های اخیر پرنوسان بوده و حالا باید دید تفکرات مربی با تجربه ذوب‌آهن در این دیدار جواب می‌دهد یا مربی جوان اکسون فاتح این رقابت در نصف جهان می‌شود.

در این هفته رعد پدافند شهرکرد میزبان شورا و شهرداری قزوین است، ‌ نیروی زمینی و مس کرمان در تهران برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و شهرداری بندرعباس و توفارقان آذرشهر در جنوب کشور رویارویی خواهند کرد.

برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال:

شهرداری گرگان - پتروشیمی

نفت آبادان - شیمیدر

آویژه صنعت - مهرام

شهرداری بندرعباس - توفارقان

رعد پدافند - شورا و شهرداری قزوین

ذوب‌آهن - اکسون

نیروی زمینی - مس کرمان

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها