کد خبر: 368564
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۰۹:۲۹:۲۶
| |

مربی تیم مس سونگون تهدید به مرگ شد!

صحبت‌های سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعد از بازی با شهروند ساری نشان می‌دهد هیچ عزمی برای پیگیری فاجعه‌ای که امسال در لیگ برتر فوتسال مد شده، وجود ندارد.

مربی تیم مس سونگون تهدید به مرگ شد!
کد خبر: 368564
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۰۹:۲۹:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ همانطور که پیش بینی می شد دیدار تیم های فوتسال مس سونگون و شهروند ساری یک بار دیگر جنجالی شد. مردادماه امسال بود که در پایان دیدار رفت دو تیم در ساری اعلام شد مهدی جاوید بازیکن تیم مس به خاطر آنچه که «تهدید به قتل» عنوان می شد، شبانه از اردوی تیم مس جدا شد و ساری را ترک کرد. جاوید در واقع جانش را برداشت و فرار کرد.

گفته می شد افراد نزدیک به باشگاه شهروند، جاوید را تهدید کرده بودند اما نه تنها مدیرعامل باشگاه ساری از این موضوع ابراز بی اطلاعی می کرد که نه کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال و نه هیچ مرجع قضایی دیگری به این ماجرا ورود نکرد تا جلوی این بدعت را در فوتسال بگیرد.

همین موضوع باعث شد تا علی افضل سرمربی تیم مس بعد از بازی برگشت با شهروند مدعی شود وی و خانواده اش تهدید به قتل شده اند: «به من زنگ زده‌اند و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند. پیگیر این موضوع هستم. چرا باید در ورزش چنین اتفاقاتی بیفتد؟ در بازی یک اتفاقاتی می‌افتد و تمام می‌شود. نزدیکان بازیکن حق ندارند به من زنگ بزنند و تهدیدم کنند. متأسفم برای این ورزش. به من گفته‌اند اگر به ساری بیایی با تو حرف نمی‌زنیم و با تفنگ تو را می‌زنیم! کل تیم‌مان را تهدید کرده‌اند. نمی‌دانم برادر بازیکن شهروند چه کسی است که شب به من زنگ می‌زند و من را تهدید می‌کند.»

شرایط فرهنگی فوتسال که ماه به ماه و سال به سال در حال سقوط است به جایی رسیده که ورزشکاران و مربیان حالا به شنیدن توهین در ورزشگاه راضی هستند و باید امیدوار باشند که به قتل تهدید نشوند!

مراجع قضایی فدراسیون حتی بعد از ادعای تهدید به قتل مهدی جاوید یک نفر را احضار یا بازخواست نکردند. تهدید سرمربی تیم مس زنگ خطری است که باید مدیران فدراسیون و کمیته های قضایی اش آنرا بشنوند و در اولویت های بررسی خود قرار بدهند پیش از آنکه اتفاقات تلخی برای ورزشکاران و مربیان رخ بدهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها