کد خبر: 368601
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۰:۰۶:۰۰
| |

گزارش ویدیویی اعتمادآنلاین از شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم برلین:

«دیک چنی» در برلیناله

«دیک‌ چنی» در جشنواره برلین مورد‌ پسند منتقدین و روزنامه‌نگاران قرار گرفت. کریستین بیل نقش دیک چنی و سم راکول نقش جرج بوش پسر را در این فیلم ایفا می‌کنند.

حجم ویدیو: 8.99M | مدت زمان ویدیو: 00:03:16 دانلود ویدیو
کد خبر: 368601
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| کمدی تلخ «وایس» درباره زندگی «دیک‌ چنی» معاون رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا در شصت و نهمین جشنواره فیلم برلین نمایش داده شد که این فیلم مورد پسند منتقدین و روزنامه نگاران قرار گرفت.


به گزارش اعتمادآنلاین، کریستین بیل نقش دیک چنی و سم راکول نقش جرج بوش پسر را در این فیلم ایفا می‌کنند.

آدام مک‌کی، کارگردان فیلم می‌گوید:‌ «می‌خواستیم بازتاب زمانه خودمان را در این فیلم نشان دهیم،‌ که می‌تواند همزمان خیلی پوچ، خیلی دراماتیک و خیلی تراژیک باشد.»


فیلم «دلبند»


مستند دلبند به کارگردانی یاسر طالبی پس از حضور در بخش مسابقه جشنواره «ایدفا» هلند این بار در بخش سینما و فرهنگ غذا Culinary Cinema شصت و نهمین دوره‌ جشنواره فیلم برلین پذیرفته شد.


در دعوت‌نامه‌ این فیلم آمده است: «ما با یک ریتم مناسب در فیلم، شیفته زنی شدیم که خستگی‌ناپذیر مراقب حیوانات و مردم است».


مستند دلبند برای جایزه بزرگ 50 هزار یورویی بهترین فیلم مستند جشنواره برلین به رقابت می‌پردازد.


این فیلم قصه‌ زندگی دشوار اما شیرین یک مادر هشتاد و سه ساله و تنها به نام «فیروزه» را روایت می‌کند که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه‌های البرز دارد.


بخش Culinary Cinema جشنواره برلین به فرهنگ غذایی، ارتباط با طبیعت و تغییرات آب و هوایی می‌پردازد. فیلم‌های منتخب این بخش سعی دارند تبعات توجه به قدرت صنعت و شرایطی که منجر به بی‌اهمیتی تاثیر آن در جهان شده است را نشان دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها