بازیگران قسمت جدید «تنها در خانه» معرفی شدند

کمپانی دیزنی از انتخاب بازیگران و کارگردان قسمت سوم فیلم موفق و پرفروش «تنها در خانه» خبر داد.

بازیگران قسمت جدید «تنها در خانه» معرفی شدند
کد خبر: 368674
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۲:۲۴:۵۵

اعتمادآنلاین| قسمت جدید فیلم «تنها در خانه» را قرار است «دن مازر» با فیلمنامه‌ای از خودش و «استریتر سیدل» کارگردانی کند و تاکنون «آرکی یتس»، «الی کمپر» و «راب دلانی» به عنوان بازیگران این پروژه سینمایی انتخاب شده‌اند.

گفته می‌شود «آرکی یتس» قرار نیست در این فیلم در نقش شخصیت معروف به نام «کوین» در قسمت اصلی بازی کند بلکه شخصیتی جدید در شرایط مشابه با فیلم اول دارد.

در فیلم اصلی «تنها در خانه» محصول سال 1990 میلادی، «مکالی کالکین» در نقش کودکی به نام کوین بازی می‌کند که به طور اتفاقی و با سفر خانواده‌اش به پاریس برای گذراندن تعطیلات در خانه تنها می‌ماند و باید از خانه در مقابل دو سارق با بازی «جو پشی» و «دنیل استرن» محافظت کند.

قسمت اول «تنها در خانه» به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و فروش جهانی بالغ بر 476 میلیون دلار را رقم زد که 285 میلیون دلار آن در سینماهای آمریکا حاصل شد و در سال 1992 نیز قسمت دوم این فیلم با عنوان «تنها در خانه 2: گمشده در نیویورک» ساخته شد که این فیلم نیز عملکرد درخشانی در گیشه داشت.

قسمت جدید فیلم «تنها در خانه» را «هچ پارکر» و «دان ویلسون» تهیه‌کنندگی خواهند کرد و اولین پروژه سینمای کمپانی فاکس قرن بیستم آن را تهیه‌کنندگی می‌کند تا از طریق سرویس دیزنی پلاس (رقیب جدید نتفلیکس و آمازون) عرضه شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها