کد خبر: 368677
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۲:۳۲:۴۴
| |

مشاور حقوقی سابق اف.بی.آی:

ترامپ باید عذرخواهی کند

مشاور حقوقی سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) از دونالد ترامپ خواست به دلیل اظهارات اشتباهی که درباره لاین سازمان و همکارانش داشته، عذرخواهی کند.

ترامپ باید عذرخواهی کند
کد خبر: 368677
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۲:۳۲:۴۴

اعتمادآنلاین| جیمز بیکر، مشاور حقوقی کل سابق اف.بی.آی در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان گفت: من فکر می‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا باید از ما عذرخواهی کند. من محترمانه از ترامپ می‌خواهم که از من و همکارانم عذرخواهی کند چون چیزهایی که او درباره اف.بی.آی گفت اشتباه بودند.

بیکر در ادامه تصریح کرد، نتایج مطرح شده در گزارش مایکل هوروویتز، بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا که روز دوشنبه منتشر شدند، "نسبتا صریح نشان دادند که اظهارات رئیس جمهور آمریکا در چند سال گذشته همگی اشتباه بودند".

او اظهار کرد: هیچ گونه حقه و دسیسه برای سرنگون کردن و هیچگونه فتنه انگیزی و خیانتی در کار نبود و هیچ سند و مدرکی هم برای این ادعاها وجود نداشت.

بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا در گزارش حدودا 500 صفحه‌ای خود گفت: ما هیچگونه سند و شهادتی دال بر این که اف.بی.آی با اهداف سیاسی و انگیزه‌های نادرست تصمیم به گشایش چهار پرونده تحقیقات درباره چهار عضو ارشد کمپین ریاست جمهوری 2016 ترامپ گرفته‌، نیافتیم.

با این حال این گزارش از برخی جنبه‌های مدیریت این تحقیقات از سوی اف.بی.آی انتقاد کرده و به وقوع اشتباهاتی در آن اشاره کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها