کد خبر: 368846
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۰۸:۵۱:۵۵
| |

نیلوفر اردلان:

از داوری ضربه خورده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا گفت: سطح داوری به اندازه کیفیت فوتسال زنان ایران پیشرفت نکرده‌است. ضعف داوری در این فصل به ما ضربه زده‌است. هیچ عاملی نباید تصمیم داور را عوض کند.

از داوری ضربه خورده‌ایم
کد خبر: 368846
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۰۸:۵۱:۵۵

اعتمادآنلاین| نیلوفر اردلان روز پنجشنبه اظهار داشت: سطح داوری، به‌اندازه کیفیت فوتسال زنان پیشرفت نکرده‌است. داوران با قضاوت‌های بهتر به خود اعتبار می‌بخشند. داور باید مقتدر باشد و هیچ عاملی تصمیم وی را عوض نکند. ضعف در داوری در این فصل به سایپا ضربه زد و نتیجه برخی از دیدارهای ما را برگرداند.

وی درخصوص قهرمانی سایپا در نیم فصل و انصراف برخی تیم‌ها افزود: به دلیل انصراف 2 تیم، شرایط خاصی برای تیم‌ها پیش آمد. تیم‌ها یکدیگر را نمی‌شناختند و به زمان نیاز داشتند تا خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا ادامه داد: تیم شهرداری رشت دیر اعلام کرد که از لیگ انصراف می‌دهد زیرا قرعه‌کشی انجام شده‌بود و همه تیم‌ها دچار مشکل شدند. تیم ستارگان ورامین نیز در میانه فصل منحل شد و سایپا به این دلیل ضرر زیادی دید. امتیازها برنگشت و 2 امتیاز از دست دادیم اما باقی تیم‌ها بازی نکرده، سه امتیاز بدست آوردند و تفاضل گل آنها بالا رفت. بهتر است اگر تیمی توان مالی ندارد، در لیگ شرکت نکند و سازمان لیگ به جای 14 تیم، فصل را با 12 تیم ببندد.

اکنون لیگ خوبی داریم و اگر با این کیفیت باقی بماند، تیم ملی قدرتمندی در آسیا خواهیم داشت. کمیت مهم نیست و کیفیت به رشد فوتسال زنان کمک می‌کند.

وی درخصوص باخت برابر تیم «ملی‌حفاری اهواز» و پایین آمدن از صدر جدول لیگ گفت: در شروع نیم‌فصل دوم برابر تیمی بازی کردیم که بازیکنان خوبی دارد و دیدار پایاپایی داشتیم. اگر گل نزنیم، گل می‌خوریم و در نتیجه دیدار اول را واگذار کردیم. جذابیت فوتسال به همین برد و باخت‌هاست. در دیدار دوم برابر «دختران کویر مس کرمان» با نتیجه پنج بر یک به برتری رسیدیم. این هفته نیز خود را برای دیدار با هیات فوتبال خراسان در مشهد آماده می‌کنیم. این دیدار، یکی از زیباترین بازی‌های لیگ می‌شود. هیات فوتبال خراسان بازیکنان جوان و حتی خانم گل آسیا نیز در آن حضور دارد. «فرشته کریمی» را نداریم اما برای یک نمایش خوب تلاش می‌کنیم.

اردلان درباره مصدومیت کریمی گفت: از دیدار پنجم به بعد این بازیکن را در اختیار نداریم. وی به دلیل مصدومیت، 6 ماه در تیم حضور نمی‌یابد. گرچه تیم سایپا به یک بازیکن وابسته نیست اما کریمی از بهترین بازیکنان آسیا است و تمرکز زیادی را از حریفان می‌گیرد. این باعث برتری تیم سایپا می‌شد و کار را برای دیگر بازیکنان راحت می‌کرد. کریمی در سه دیدار نخست در نیم فصل اول در پیروزی تیم مثمر ثمر بود. وی پاسور فوق‌العاده و بازیکن کاملی محسوب می‌شود که وجودش برای هر تیمی نعمت است.

وی خاطرنشان کرد: ایستادن در صدر جدول در مرحله مقدماتی مهم نیست. اینکه جزو چهار تیم برتر باشیم و در پلی آف حضور یابیم، اهمیت بیشتری دارد. نیم فصل اول برای سایپا همچون لیگ بود زیرا از پلی‌آف خبری نبود. با توجه به قهرمانی تیم در نیم فصل، از این عنوان دفاع می‌کنیم تا تمام امتیازها را در دیدارهای پیش رو بدست بیاوریم و جزو چهار تیم برتر باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها