امیدواری تندگویان به ثبت شناسه سمن‌ها با دستور جهانگیری

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از توجه ویژه دکتر جهانگیری به حوزه جوانان تشکر کرد و گفت: امیدوارم با دستور معاون اول رییس جمهور، ثبت شناسه سمنهای جوانان تسریع شود تا این نهاد های مدنی جوانان بتوانند فعالیتهای اجتماعی خود را گسترش دهند.

امیدواری تندگویان به ثبت شناسه سمن‌ها با دستور جهانگیری
کد خبر: 368926
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۱۲:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مهدی تندگویان پس از این دستور دکتر جهانگیری به وزرای کشور و ورزش و جوانان برای صدور فوری پروانه سمن‌های جوانان ، از توجه ویژه دکتر جهانگیری به حوزه جوانان تشکر کرد و افزود: این دستور نشان از توجه دولت و شخص معاون اول به حوزه جوانان دارد که شایسته تقدیر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دکتر جهانگیری همیشه به حوزه جوانان توجه خاصی داشته و در اکثر اتفاقات بزرگ و ملی حوزه جوانان از جمله تشکیل مجمع ملی سمنهای جوانان، تشکیل شورای عالی جوانان و همین موضوع ثبت شناسه سمنهای جوانان حضور فعال و توجه زیادی داشته و دستورات لازم را برای تسریع امور صادر کرده‌اند.

تندگویان موضوع ثبت شناسه سمنهای جوانان را مهم برشمرد و افزود: با ثبت شناسه، سمنهای حوزه جوانان هویت رسمی پیدا می کنند و از آنجایی که این سمنها در حوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیتهای موثری دارند و همچنین به ایجاد اشتغال کمک زیادی می کنند، با ثبت شناسه به راحتی می توانند با نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی وارد قرارداد شوند و فعالیتهای اجتماعی خود را گسترش دهند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با دستور معاون اول رییس جمهور، ثبت شناسه سمنهای جوانان تسریع شود و خون تازه‌ای در رگ سمنها جریان پیدا کند تا جوانان بیشتری جذب این نهادهای مدنی شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها