کد خبر: 368965
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

2 واحد متخلف و آلاینده به مراجع قضائی معرفی شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: در راستای اجرای ماده 11 و 12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده 688 قانون مجازات اسلامی دو واحد متخلف و آلاینده محیط زیست به مرجع قضائی معرفی شدند.

2 واحد متخلف و آلاینده به مراجع قضائی معرفی شدند
کد خبر: 368965
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه برنا در تشریح این خبر اظهار کرد: در این رابطه یک واحد تولیدی مصنوعات تزئینی به دلیل عدم پیش بینی تمهیدات زیست محیطی و آلایندگی هوا و آب و همچنین یک واحد تفکیک غیر مجاز زباله به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی به دادگاه معرفی شدند.


برنا افزود: این واحد ها با توجه به اخطاریه‌های مکرر به دلیل عدم اقدام مؤثر برای رفع آلودگی، متخلف شناخته شده و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.


وی در ادامه گفت: همچنین طی گشت و پایشهای محیط زیست، برای یک واحد رنگرزی پارچه غیر مجاز به دلیل سرریز کردن فاضلاب به منابع آب زیر زمینی و آلودگی آن و یک واحد قالکاری غیر مجاز بدلیل آلودگی هوا اخطاریه زیست محیطی صادر شد.


به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، رییس اداره محیط زیست شهریار در پایان افزود: حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب، خاک و هوا از وظائف ذاتی محیط زیست بوده و محیط زیست در این رابطه با هرگونه تخلف که سلامت شهروندان را تهدید کند و یا باعث خسارت به محیط زیست شود، برابر قوانین برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها