کد خبر: 369039
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۲۰:۱۱:۱۸
| |

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد:

سازمان استاندارد به شناسایی ظرفیت‌های کشور کمک می‌کند

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقای کیفیت در تولید کالا و خدمات، گفت: سازمان استاندارد به شناسایی ظرفیت های کشور کمک می کند.

سازمان استاندارد به شناسایی ظرفیت‌های کشور کمک می‌کند
کد خبر: 369039
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۲۰:۱۱:۱۸

اعتمادآنلاین| نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد، ظهر پنج شنیه در مراسم افتتاح ساختمان اداری استاندارد در لاهیجان گفت: سازمان ملی استاندارد ایران گامهای مؤثری در ارتقای کیفیت در تولید کالاها و خدمات بر می دارد و این مسئله به افزایش تولید و اشتغال کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه استان گیلان با توجه به اقلیم و ویژگی خاص خود از موقعیت بسیار حساسی برخوردار است، افزود: استان گیلان ظرفیت های بسیاری در زمینه تولید محصولات کشاورزی به ویژه سه کالا استراتژیک برنج، چای و زیتون دارد که باید به مزیت های آن توجه شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه وجود این سازمان به شناسایی ظرفیت های یک کشور و منطقه کمک می کند، گفت: ایران در زمینه تولید محصولات غذایی و کشاورزی در دنیا سابقه بسیار طولانی و درخشانی دارد.

وی با تأکید بر اینکه وجود استاندارد به سلامت مردم و توسعه یک جامعه و ارتقای سلامت کمک می کند، بیان کرد: در سال 92 میزان درآمد و اعتبار سازمان استاندارد 48 درصد بود که این میزان در سال گذشته به 27 درصد رسیده و شاهد کاهش درآمدها بوده ایم.

پیروز بخت با تأکید بر لزوم توجه به پروژه های در دست اجرا سازمان استاندارد در کشور، ادامه داد: با مدیریت جهادی پروژه های عمرانی سازمان در استان ها به اتمام رسیده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها