سیدجلال شاکی است، اما حرف نمی‌زند!

کاپیتان پرسپولیس برای حفظ آرامش پرسپولیس سکوت کرده و حرفی نمی‌زند.

سیدجلال شاکی است، اما حرف نمی‌زند!
کد خبر: 369048
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ۰۸:۱۱:۱۶

اعتمادآنلاین| از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و به برتری 2 بر یک رسید. در این دیدار سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برخلاف تصور همگان روی نیمکت نشست تا محمدحسین کنعانی‌زادگان به ترکیب اصلی برگردد!

شاید کالدرون می‌خواست به مدافع باتجربه و سن و سال‌دار خودش استراحت بدهد یا اینکه خواهان ترمیم خط دفاعی بود، اما این رفتار خوبی نیست که با کاپیتان پرسپولیس پیش گرفته‌اند. خیلی‌ها معتقدند حق کاپیتان پرسپولیس این نیست چراکه از هر لحاظ آماده است.

هرچند سیدجلال حسینی پا به سن گذاشته، اما مهیای بازی است و همیشه بدنش را آماده نگه می‌دارد. سیدجلال می‌تواند به خط دفاع پرسپولیس آرامش و نظم بدهد. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده بهترین زوج دفاعی را در سال‌های گذشته تشکیل داده‌اند.

چه بسا اگر سیدجلال در ترکیب پرسپولیس بود با توجه به تجربه و قدرت رهبری اش می‌توانست بچه‌های جوان‌تر را راهنمایی کرده و تیمش را جمع و جور کند تا در دقایق پایانی گل نخورد. از طرفی پرسپولیس با زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در دو بازی گذشته گلی دریافت نکرده بود. این تیم بدون بیرانوند در اصفهان و برابر ذوب‌آهن با همین زوج هماهنگ در مرکز خط دفاع گلی نخورد و کلین‌شیت کرد ولی کالدرون دوباره به ترکیب دفاعی خودش دست زد و در دقایق پایانی هم گل خورد.

شاید برد و 3 امتیاز بازی با گل‌گهر سیرجان به پرسپولیس رسیده باشد، اما گل خوردن آن هم در دقایق پایانی و در خانه توجیهی ندارد. این گل می‌تواند شخصیت پرسپولیس برنده را تخریب کند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس و پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر کشورمان به شدت از این مسائل شاکی است. با این وجود سیدجلال برای حفظ آرامش پرسپولیس سکوت کرده و حرفی نمی‌زند.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها