مسوول پایگاه قهرمانی ژیمناستیک:

انتقاد می‌کنم تا رییس فدراسیون سراغی از من بگیرد!/ در ژیمناستیک اگر کسی انتقاد کند نامه برکناری او زده می‌شود

مسوول پایگاه‌ قهرمانی ژیمناستیک کشور می‌گوید "با وجود این که بیش از یک‌سال است مسوولیت پایگاه قهرمانی ژیمناستیک کشور را برعهده دارم، اما هیچ نقشی در تصمیم‌گیری‌ها ندارم و پایگاه‌ها به دلیل غیرفعال بودن در حال تعطیلی هستند".

انتقاد می‌کنم تا رییس فدراسیون سراغی از من بگیرد!/ در ژیمناستیک اگر کسی انتقاد کند نامه برکناری او زده می‌شود
کد خبر: 369075
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ۰۹:۰۱:۳۷

اعتمادآنلاین| بیژن جوانبخت افزود: نزدیک به دوسال است که مسوولیت پایگاه‌های قهرمانی ژیمناستیک کشور را بر عهده گرفتم و در طی این مدت طرح و برنامه‌های زیادی داشتیم حتی اساسنامه این پایگاه‌ها را برای تدوین به فدراسیون ارسال کردم تا در صورت موافقت اجرا کنیم اما متاسفانه تا به امروز هیچ جوابی از فدراسیون دریافت نکردم که اساسنامه مورد تایید آنها هست یا خیر؟

وی گفت: برای فعال کردن پایگاه‌های قهرمانی ژیمناستیک 5 استان با فدراسیون نامه‌نگاری کردم که مربیانی را جهت آموزش ژیمناست‌ها به این مناطق معرفی کنند که تنها پایگاه قهرمانی استان سیستان و بلوچستان تا حدودی فعال شده است که آن هم مربی معرفی شده به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی فقط 3 بار در طول سال به این استان سفر کرده و فعالیت دیگری نداشته است.

جوانبخت خاطرنشان کرد: در طی مدت فعالیتم در پایگاه‌ قهرمانی تنها یک جلسه با رییس فدراسیون ژیمناستیک داشتم و برنامه‌هایی که برای فعال کردن پایگاه‌های قهرمانی ژیمناستیک طراحی کرده بودم در مسیر دیگری خلاصه شد. چشم‌انداز من المپیک 2024 و فعال کردن استان‌هایی که استعدادهای خوبی در ژیمناستیک دارند، بود اما متاسفانه شرایط به گونه دیگری رقم خورد.

مسوول پایگاه قهرمانی ژیمناستیک کشور اضافه کرد: فعالیت فدراسیون با من به گونه‌ای است که تنها از طریق پیامک به درخواست‌های من پاسخ می دهند که این نوعی بی‌احترامی نسبت به من است. حتی حاضر نیستند از من دعوتی به عمل آورند تا ببینند مشکل خاصی در پایگاه‌های قهرمانی وجود دارد یا خیر؟

وی تصریح کرد: هرچند به اصرار رییس فدراسیون مسوولیت پایگاه مدارس قهرمانی ژیمناستیک کشور را بر عهده گرفتم اما این مسوولیت تنها نقش سمبلیک دارد و فعالیت خاصی در آن صورت نمی‌گیرد. به طوری که تا به امروز به نتیجه خاصی دست پیدا نکردیم.

جوانبخت با بیان این که رییس فدراسیون ژیمناستیک انتقاد پذیر نیست، افزود: اینچه درگاهی به محض این که کسی انتقاد می‌کند از سمتش برکنار می‌کند که این نوع شیوه مدیریت درست نیست. شاید با این انتقاد حداقل کسی هم سراغی از من بگیرد.

مسول پایگاه قهرمانی ژیمناستیک کشور تصریح کرد: مدرس رشته هنری هستیم اما در طی مدیریت اینچه درگاهی تنها یکبار جهت آموزش به اصفهان رفتم، در غیر این صورت خانه نشین بودم. واقعا نمی‌دانم چرا افرادی امثال من و سایر پیشکسوتان این رشته باید خانه‌نشین باشند و از تجربیات آنها استفاده نشود.

وی ادامه داد: اگر فعالیت این پایگاه‌ها تعطیل است باید کسی سراغی از من بگیرد تا پاسخگو باشم. تنها نمی‌توانم مسوولیت این حوزه را بر عهده بگیرم بدون این که فعالیتی در آن صورت بگیرد. متاسفانه هر فردی از ژیمناستیک انتقاد می‌کند، فردا حکم برکناری آن زده می‌شود. الان منتظر هستم تا با انتشار این مصاحبه ببینم شرایط من چگونه خواهد شد و آیا فدراسیون من را نیز از سمتم برکنار می‌کند یا خیر؟

جوانبخت در پایان خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم هدف فدراسیون از انتصاب من در پایگاه قهرمانی چه چیزی بوده است. البته در این زمینه نامه‌ای به فدراسیون نوشتم و یکسری انتقاداتی پیرامون غیرفعال بودن پایگاه‌های قهرمانی و همچنین کنار گذاشتن پیشکسوتان این رشته عنوان کردم و از رییس فدراسیون درخواست کردم که در شیوه‌های رفتاری و مدیریتی خود تجدیدنظر داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها