کد خبر: 369133
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ۱۰:۳۶:۱۹
| |

مهدی علی‌نژاد:

اولویت اول المپیک است

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: در حال حاضر اولویت اصلی وزارت ورزش بازی‌های المپیک 2020 توکیو است و فعلا ریاست فدراسیون ووشو را نیز بر عهده خواهم داشت.

اولویت اول المپیک است
کد خبر: 369133
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ۱۰:۳۶:۱۹

اعتمادآنلاین| مهدی‌ علی‌نژاد در مورد انتخابش‌ به عنوان سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جونان گفت: ابتدا جا دارد از وزیر ورزش جناب مسعود سلطانی‌فر که این اعتماد را به بنده کردند تشکر کنم، همچنین از زحمات چند ساله‌ای آقای داورزنی. بنده نیز تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا امور بخوبی پیش برود.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که‌ آیا در کنار این سمت ریاست فدراسیون ووشو را نیز در اختیار خواهد داشت؟ اظهار کرد: از نظر قانونی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و با ووشو هستم. از این پس نیز باید در اقدامات مختلف ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت تا تصمیمات نهایی را بگیرم، در مجموع اما فعلا هر دو مسئولیت (سرپرستی معاونت ورزش قهرمانی ریاست فدراسیون ووشو) را بر عهده دارم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که‌ آیا برنامه خاصی را به وزارت ورزش ارائه کرده است؟ توضیح داد: با توجه به سابقه‌ای که در ورزش کشور دارم درگیر موضوعات مختلف ورزش بوده‌ام. گفت‌وگویی را هم در مورد مسائل مختلف با وزیر ورزش داشتیم که ایشان سیاست کلی را مطرح کرد. سعی می‌کنیم در قالب سیاست کلی برنامه‌های خود را پیش ببریم تا نتیجه مد نظر حاصل شود.

علی‌نژاد در پایان گفت: در شرایط کنونی نیز اولویت اصلی ما بازی‌های المپیک 2020 توکیو است که سعی می‌کنیم با توجه به هماهنگی خوبی که میان کمیته ملی‌المپیک با وزارت وجود دارد، تیم قدرتمندی را راهی این مسابقات کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها