کلوپ و مانه بهترین سرمربی و بازیکن ماه لیگ برتر شدند

سرمربی آلمانی و مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول عنوان بهترین سرمربی و بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کردند.

کلوپ و مانه بهترین سرمربی و بازیکن ماه لیگ برتر شدند
کد خبر: 369280
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۷:۴۹

اعتمادآنلاین| یورگن کلوپ از سوی سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، عنوان برترین سرمربی ماه نوامبر این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد. این جایزه در روزی به این سرمربی آلمانی تعلق گرفت که او قراردادش را با باشگاه لیورپول تا سال 2024 تمدید کرد.

کلوپ دومین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس است که در چهار ماه اول این رقابت‌ها، برای سومین بازی این عنوان را به خود اختصاص می‌دهد. پیش از این در فصل 18-2017 پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی موفق به انجام این کار شده بود. لیورپول در ماه نوامبر موفق شد با هدایت این مربی 52 ساله، با نتیجه 3 بر یک منچسترسیتی را شکست دهد و بر تیم‌های استون‌ویلا، کریستال‌پالاس و برایتون هم غلبه کند.

همچنین سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول موفق شد عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه نوامبر را به خود اختصاص دهد. مانه 27 ساله در ماه نوامبر 3 گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت و کمک شایانی به لیورپول برای کسب پیروزی مقابل منچسترسیتی، استون‌ویلا، کریستال‌پالاس و برایتون کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها