استراماچونی: غذاهای ایرانی خوشمزه است ولی پیتزا فقط ایتالیایی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال از شرایط زندگی‌اش در ایران ابراز رضایت کرد.

استراماچونی: غذاهای ایرانی خوشمزه است ولی پیتزا فقط ایتالیایی!
کد خبر: 369323
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ۱۷:۱۴:۱۱

اعتمادآنلاین| آندره استراماچونی بعد از فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه استقلال و ترک ایران، مصاحبه‌های مختلفی با رسانه‌های متعدد انجام داده است.

خبرگزاری DAP آلمان گفتگویی از استراماچونی و وضعیتش برای بازگشت به ایران منتشر کرده است. خبرنگار این خبرگزاری نوشته که این مصاحبه ساعات پایانی پنجشنبه شب و به صورت ایمیلی از استراماچونی گرفته شده است.

در این مصاحبه، استراماچونی توافقش با باشگاه استقلال و حل مشکلاتش برای بازگشت به ایران را تکذیب کرده است. در این مطلب همچنین به تلاش وزارت ورزش برای حل این مشکل اشاره شده و نقل قول‌هایی از مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و وریا غفوری کاپیتان تیم هم آمده است.

استراماچونی از حمایت هواداران استقلال قدردانی کرده و گفت: جا دارد از تمام هواداران تشکر کنم که همیشه از من حمایت می کردند حتی وقتی از چهار مسابقه دو امتیاز گرفتیم و مقابل پرسپولیس هم شکست خوردیم. آنها شگفت انگیز هستند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه او و خانواده اش از زندگی در تهران لذت می بردند، گفت: زندگی در ایران بسیار زیبا است. همسرم بعد از یک هفته زندگی آزمایشی - در تهران- تصمیم به ماندن گرفت و فرزندمان را به مدرسه فرستاد. آنها از همه چیز در تهران لذت می بردند و مردم هم به گرمی از ما استقبال می کنند.

استراماچونی همچنین واکنش جالبی درباره غذاها و پیتزای ایرانی داشته است. او گفت: غذاهای ایرانی خوشمزه هستند. پیتزای ایرانی هم خوب است اما من پیتزای ایتالیایی را ترجیح می دهم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها