کد خبر: 369436
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۰۹:۵۴:۱۹
| |

علی‌خان:

می‌توانیم به یکی از قدرت‌های ورزش زورخانه‌ای تبدیل شویم/ موافقت پاکستان با ساخت زورخانه

مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از پاکستان گفت: اگر ایران و فدراسیون بین‌المللی از ما حمایت کند می‌توانیم بعد از ایران به یکی از قدرت‌های ورزش زورخانه‌ای تبدیل شویم.

می‌توانیم به یکی از قدرت‌های ورزش زورخانه‌ای تبدیل شویم/ موافقت پاکستان با ساخت زورخانه
کد خبر: 369436
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۰۹:۵۴:۱۹

اعتمادآنلاین| پنجمین دوره آموزش مربیگری درجه C ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی طی روزهای 16 تا 21 آذرماه در آکادمی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، هندوستان، عراق، پاکستان، ترکیه، روسیه و بلاروس برگزار شد.

ذاکر علی خان، مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از پاکستان در این خصوص اظهار داشت: قبلا هم به ایران آمده بودم؛ از 2006 در مسابقات زیادی شرکت کرده‌ام و مسابقات داخلی زیادی را هم در پاکستان برگزار کرده‌ایم. این رشته طرفداران زیادی در پاکستان دارد و اگر بتوانیم مربیان خوبی تربیت کنیم می‌توانیم از سال‌های آینده با تیمی کامل در مسابقات زورخانه‌ای شرکت کنیم.

وی ادامه داد: این رشته آینده خوبی دارد؛ اگر ایران و فدراسیون بین‌المللی از ما حمایت کند می‌توانیم به یکی از قدرت‌های ورزش زورخانه‌ای تبدیل شویم. اینقدر ظرفیت و پتانسیل در پاکستان و در شهر پیشاور که من زندگی می‌کنم داریم که اگر حمایت شویم می‌توانیم بعد از ایران به قدرت اصلی این رشته تبدیل شویم.

مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از پاکستان گفت: با صحبتی که با وزارت ورزش پاکستان داشته‌ام آنها موافقت خود را برای در اختیار گذاشتن یک زمین برای ساختن زورخانه اعلام کرده‌اند و اگر فدراسیون بین‌المللی و ایران برای ساخت زورخانه کمک‌های لازم را داشته باشند می‌توانیم زمین این کار را از طریق وزارت ورزش پاکستان دریافت و به ساخت زورخانه اقدام کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها