میرزایی، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس:

شرایط برای برگزاری انتخابات رقابتی فراهم است

جلال میرزایی، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که بعضا افرادی که به عملکرد فراکسیون امید منتقد بودند خود وارد عرصه انتخابات نشده اند و اکنون باید دید که در آینده موضع گیری ها به چه سمت و سویی می رود.

شرایط برای برگزاری انتخابات رقابتی فراهم است
کد خبر: 369469
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی از کاندیداهای ثبت نام کرده برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: با یک نگاه کلی به انتخابات می‌توان گفت که آرایش سیاسی با حضور چهره های هر دو طیف سیاسی و برخی از افراد مستقل در حال شکل گرفتن است. اما در تهران آن طور که انتظار می رفت برخی از چهره های اصلاح طلب به میدان نیامدند.

وی در ادامه اظهار کرد: افرادی که بعضا به عملکرد فراکسیون امید انتقاد می کردند خود وارد عرصه انتخابات نشدند. اکنون باید منتظر ماند و دید که در آینده موضع گیری ها به چه سمت و سویی می رود. بر اساس آمارها تعداد زیادی در انتخابات کاندیدا شده‌اند و به نظر می رسد شرایط برای برگزاری انتخابات رقابتی فراهم است.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: اما اکنون نمی توان اظهار نظر قطعی در خصوص اینکه چه افرادی می توانند در انتخابات موفق شوند، داشت. امروز شاهد هستیم بعضا افرادی که تا دیروز پایگاه اجتماعی اصلاح طلبانه داشتند امروز موضع دیگری گرفته و حتی افرادی که برخاسته از پایگاه اجتماعی اصولگرایان بوده امروز مواضع دیگری دارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: امروز شاهدیم چهره ای که تا دیروز در فضای سیاسی جامعه، اصولگرا بود، امروز کاملا مواضع اصلاح طلبانه دارد. شاهد این قبیل تحولات در چهره های سیاسی جامعه هستیم و شاهدیم گفتمانی که در دور قبل کاربرد داشت، کارآیی کم تری دارد.

میرزایی در پایان افزود: فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم طیف های سیاسی با چه گفتمانی به عرصه انتخابات ورود می کنند و رابطه آنان با پایگاهای اجتماعی چگونه خواهد بود. باید تا پایان بررسی صلاحیت ها منتظر ماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها