کد خبر: 369488
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۰:۵۴:۴۴
| |

علی قریشی، دبیر هیات فوتبال کردستان:

آذرخش تهران به تعهدات خود عمل نکرد

دبیر هیات فوتبال کردستان گفت: آذرخش تهران به تعهدات خود از همان ابتدا عمل نکرد، به همین دلیل تیم جدیدی با نام «وچان» کردستان تشکیل دادیم.

آذرخش تهران به تعهدات خود عمل نکرد
کد خبر: 369488
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۰:۵۴:۴۴

اعتمادآنلاین| علی قریشی، دبیر هیات فوتبال کردستان گفت: مدیر آذرخش تهران در این فصل در مذاکره با راه‌یاب‌ملل مریوان تصمیم گرفت تا با هم ترکیب شویم و با نام آذرخش کردستان در لیگ برتر فوتبال زنان شرکت کنیم و حامی مالی تیم باشد. وی عنوان کرده بود که برنامه‌های تیم و تمرین‌های بازیکنان در تهران باشد و برای آنان اسکان و امکانات لازم را فراهم کند. اما این اتفاق رخ نداد و بعد از هفته دوم پول بازیکنان را ندادند و یک نفر از بازیکنان در تهران تمرین نکرد.

وی درخصوص اخراج مدیرعامل و بازیکنان تیم آذرخش کردستان، افزود: کادر فنی هیچ تغییری نکرده و هیچکدام از این خبرها صحت ندارد. حتی بازیکنان نیز در تیم حضور دارند اما مدیر آذرخش تهران را به دلیل پایبند نبودن به تعهدات خود، از تیم جدا کردیم. وقتی کسی حاضر به پایبندی به تعهداتش نیست، چه اخراجی؟

دبیر هیات فوتبال کردستان ادامه داد: مدیرعامل آذرخش کردستان به ما گفت که حامی مالی را در تهران پیدا کرده است و نامه‌ای برای این حامی مالی بزنید تا کارها سر و سامان بگیرد. اما وی نام حامی مالی را اعلام نکرد و بدنبال نامه سیار بود. به وی گفتم که نامه نمی‌دهیم. علاوه بر آن او خواستار این شد تا قرارداد پنج بازیکن تهرانی را فسخ کنیم و این امر از لحاظ مالی به نفع تیم آذرخش کردستان است.

وی گفت: این بازیکنان بنا به تصمیم سرمربی تیم، در دیدارهای لیگ برتر فوتبال زنان حضور نداشتند و هیچگاه در تمرینات هم نبودند. به مربی ایراد نمی‌گیرم، تصمیم اوست.

دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان با تغییر نام تیم آذرخش کردستان به وچان برگزار شد. تیمی که از این هفته با کنار گذاشته شدن تمامی مدیران آذرخش کردستان و برکناری بازیکنان تهرانی خود به میدان رفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها