کد خبر: 369537
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۱:۵۴:۵۴
| |

آرزوهای بزرگ «لمپارد»

بدنبال بخشیده‌شدن محرومیت چلسی برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، «فرانک لمپارد» به شوخی برای خرید بهترین خط هجومی جهان ابراز تمایل کرد.

آرزوهای بزرگ «لمپارد»
کد خبر: 369537
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۱:۵۴:۵۴

اعتمادآنلاین| لمپارد مدعی شد که وی از آبی‌های لندن خواسته تا «لیونل مسی»، «کیلین امباپه» و «کریستیانو رونالدو» را بخرند.

پس از اینکه دادگاه حکمیت ورزش (کاس) محرومیت نقل و انتقالاتی چلسی را به نصف کاهش داد، باشگاه لیگ برتری حالا می‌تواند در ژانویه اقدام به خرید بازیکن کند.

و در حالی که لمپارد تمایل دارد تا در مورد خرید بازیکن نظر خود را اعلام کند، گفت: اگر بگویم امباپه، رونالدو و مسی را برای مثلث خط حمله می‌خواهم به احتمال زیاد به دردسر خواهم افتاد.

وی ادامه داد: البته چنین حرفی را نخواهم زد اما بدیهی است باید بتوانم توصیه‌های خود را به مقامات باشگاه منتقل کرده و در این خصوص با مالک باشگاه گفت‌وگوی صریحی داشتم.

لمپارد افزود: مهم‌ترین موضوع برای من این است که به سختی در تمرینات کار کنیم. البته زمانی که پای نقل و انتقالات در میان باشد دوست دارم نظر اصلی را بدهم.

چلسی در روزهای کم باقی مانده تا شروع فصل جدید، از امضای قرارداد با بازیکن جدید محروم بود با این حال، شروع قابل قبولی در فصل داشت و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول رده بندی جای گرفته است.

لمپارد در این خصوص تاکید کرد: همه دیدیم که در تابستان چه اتفاقی افتاد و ایده رفتن به سراغ آکادمی و فرصت دادن به این جوان‌ها چه اتفاق خوبی بود زیرا آنها مستحق این فرصت هستند. آنها پیش از این هرگز تا این اندازه فرصت نداشتند بنابراین فکر می‌کنم از این حیث ذهنیت را در باشگاه تغییر دادیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها