کد خبر: 369567
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

سرقت‌های عجیب و غریب مسافران از هتل

به گفته هتلداران سرقت حوله امر شایعی در اکثر هتل‌ها محسوب می‌شود، اما سرقت برخی از لوازم حجیم هتل توسط مسافران کار عجیب و غریبی است که در بسیاری از هتل‌های اروپا انجام گرفته است.

سرقت‌های عجیب و غریب مسافران از هتل
کد خبر: 369567
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به گفته هتلداران سرقت حوله امر شایعی در اکثر هتل‌ها محسوب می‌شود، اما سرقت برخی از لوازم حجیم هتل توسط مسافران کار عجیب و غریبی است که در بسیاری از هتل‌های اروپا انجام گرفته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، فاکس‌نیوز در گزارشی که با استناد به گفت‌وگو با شماری از هتلداران تهیه شده، خبر داد مسافران برخی از هتل‌های مجلل حتی تشک‌ها را هم از اتاق‌های خود برده‌اند.

به گزارش این شبکه آمریکایی، امروز وسایلی از اتاق هتل‌ها ناپدید می‌شوند که حجم بزرگی دارند و قرار دادن آنها در یک چمدان امکان‌پذیر نیست.

در این تحقیق که از 643 هتل چهارستاره و 523 هتل پنج‌ستاره در اروپا به دست آمده هتلداران اعلام کردند مسافران‌شان موفق به سرقت اشیای بزرگی مانند تشک شده‌اند و گرچه به آسانی می‌توان شخص سارق را مشخص کرد، اما آنها این کار را انجام داده‌اند.

به گفته یکی از مدیران، مسافران معمولاً وسایل هتل را در ساعات شب، زمانی که بخش پذیرش بسته یا با حداقل کارمندان مشغول فعالیت است، به سرقت می‌برند.

در این گزارش تاکید شده است ارزش اشیای به سرقت رفته بر اساس میزان مجلل بودن هتل تفاوت می‌کند و از تلویزیون و قهوه‌جوش در هتل‌های پنج‌ستاره آغاز می‌شود و به باتری ریموت‌های تلویزیون در هتل‌های چهارستاره هم می‌رسد.

به گفته یکی از کارشناسان به طور معمول هتل‌های پنج‌ستاره این مسائل را به پلیس اطلاع نمی‌دهند، زیرا نمی‌خواهند در هیچ مساله جنایی‌ای نام‌شان به عنوان یکی از طرف‌ها ذکر شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها