«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

گران‌ترین مقاصد گردشگری در قاره کهن/ شانگهای، دوبی و پکن؛ گران‌ترین شهرهای آسیا

سفر به نقاط مختلف جهان مستلزم داشتن جیبی پر پول است. شهرهایی در قاره آسیا قرار دارند که هزینه اقامت در آنها در مقایسه با دیگر شهرها گران است. شانگهای، دوبی، پکن، اوساکا، سئول، هنگ‌کنگ، توکیو، ماکائو و سنگاپور از این دسته‌اند.

گران‌ترین مقاصد گردشگری در قاره کهن/ شانگهای، دوبی و پکن؛ گران‌ترین شهرهای آسیا
کد خبر: 369714
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده - بسیاری از مردم اگر وضعیت مالی‌شان اجازه دهد، علاقه دارند به شهرهای مختلف جهان سفر کنند. آسیا با فرهنگ، رسوم و تفریحات کاملاً متفاوت با غرب یکی از گزینه‌های همیشگی گردشگران جهان است. افراد معمولاً برای سفر بودجه محدودی را کنار می‌گذارند که البته با همین بودجه محدود هم می‌توان به شهرهای زیبا سفر کرد. آسیا شهرهایی دارد که سفر به آن مکان‌ها هزینه زیادی می‌طلبد و برای داشتن سفری رویایی باید پول زیادی خرج کرد. اعتمادآنلاین، به نقل از richest، گران‌ترین مقاصد گردشگری آسیا را معرفی می‌کند:

1- شانگهای

شانگهای

شانگهای یکی از مهم‌ترین بندرهای چین است و البته مکانی گران برای زندگی و سفر. اگر نخواهید سفری لوکس داشته باشید، قیمت هتل از شبی 100 دلار تا بیش از 250 دلار برای هر نفر محاسبه می‌شود؛ اما در مقابل برای چشیدن طعم زندگی مجلل در این شهر باید 10 برابر هزینه کنید. یکی از شاخص‌های لوکس در شانگهای رستوران اولتراویولت (Ultraviolet) است که دیوارهای آن از صفحه‌نمایش‌های بزرگ ساخته‌ شده تا درک شما از واقعیت را تغییر دهد.

2- دوبی

دبی

شهر دوبی در ایالات متحده عربی یکی از شهرهای گران آسیاست. هزینه هتل و غذا برای هر نفر شبی 250 تا 700 دلار است. برج‌الخلیفه و دوبی‌مال از مشهورترین اماکن دیدنی این شهر به شمار می‌روند. همچنین در روزهای مشخصی از سال فستیوال‌ها و جشن‌های مختلفی برگزار می‌شود که دیدنی است.

3- پکن

پکن

پایتخت کشور چین مکان‌های جذابی برای گردشگران دارد. شما می‌توانید با رزرو یک تور هفت‌ساعته به قیمت 140 دلار از دیدنی‌های این شهر لذت ببرید. بهترین زمان برای مسافرت به چین آغاز سال چینی است که فضای شهر بسیار زیبا می‌شود. میدان تیان‌آن‌من (Tiananmen)، شهر ممنوعه و استادیوم المپیک از مکان‌های دیدنی این شهر هستند. اگر می‌خواهید کمی برای غذا خوردن خرج کنید، بهتر است اردک و غذاهای دریایی این شهر را بچشید.

4- اوساکا

اوزاکا

مردمی که به ژاپن سفر می‌کنند بیشتر وقت خود را در توکیو می‌گذرانند و از شهر زیبایی چون اوساکا غافل می‌شوند. اوساکا کلانشهری مدرن است و چیزهایی که در توکیو نمی‌توان یافت در این شهر پیدا می‌شود. قیمت پایه هتل برای هر نفر شبی 185 دلار است که هزینه بلیت هواپیما و خرید نیز به این مقدار اضافه می‌شود. قصر اوساکا، آکواریوم کایوکان (Kaiyukan) و حتی یونیورسال استودیو ژاپن (Universal Studio) از جاذبه‌های دیدنی این شهر به حساب می‌آیند.

5- سئول

سئول

کره کشوری است که با حفظ سنت‌های قدیمی خود توانسته فضایی مدرن بیافریند. هزینه روزانه برای هر شخص بدون در نظر گرفتن پول بلیت، خرج‌های اضافی و بازدید از اماکن دیدنی دست‌کم 230 دلار است. کاخ و موزه گیونگ‌بوک‌گانگ (Gyeongbokgung)، روستای 600 ساله بوکچون هانوک (Bukchon Hanok) و خرید در قلب میونگ‌دُنگ (Myeong-dong) از جاذبه‌های سئول است.

6- هنگ‌کنگ

هنگ کنگ

شاید اکنون زمان خوبی برای سفر به هنگ‌کنگ نباشد، زیرا تظاهرات و اغتشاشات مردمی در این شهر بالا گرفته؛ اما هزینه سفر به هنگ‌کنگ در روزهای عادی حدود 340 دلار است. این بندر بسیار دیدنی است و دیزنی‌لند و پارک آبی آن همیشه مورد توجه خانواده‌ها بوده است.

7- توکیو

توکیو

توکیو به خاطر نورهای فلورسنتش معروف است. تورهای توکیو مخصوصاً در فصل شکوفه‌ها بسیار گران است و برای هر نفر روزی 600 دلار خرج برمی‌دارد. برج توکیو، کاخ سلطنتی و محله گینزا از دیدنی‌های جالب شهر توکیو به شمار می‌رود.

8- ماکائو

ماکائو

ماکائو شهری پرجاذبه است. هزینه اقامت در این شهر جدا از بلیت هواپیما برای هر نفر دست‌کم شبی 200 دلار است. این مبلغ به شرطی است که در هتلی معمولی با هزینه‌های متوسط اقامت داشته باشید. خرید کردن و تفریحات شبانه از جاذبه‌های این شهر به شمار می‌رود.

9- سنگاپور

سنگاپور

هزینه روزانه اقامت در شهر سنگاپور (با بلیت 500 دلاری) تقریباً 320 دلار برای هر فرد است. موسیقی و نورپردازی در مارینا بی (Marina Bay)، صبحانه با اورانگوتان‌ها در باغ‌وحش و تور دوچرخه‌سواری از جاذبه‌های این شهر پرتجمل است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها