کد خبر: 369723
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۰۸:۳۲:۰۰
| |

سرمربی بایرن مونیخ:

این همان بایرنی است که می‌خواهیم

سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی قاطعانه‌ای که تیمش برابر وردربرمن به دست آورد بسیار خوشحال است و به ستایش از کوتینیو پرداخت.

این همان بایرنی است که می‌خواهیم
کد خبر: 369723
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا جشنواره گل به راه انداخت.

بایرن در آلیانس آره نا از وردربرمن پذیرایی کرد و با وجود آن که با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما در نهایت با درخشش کوتینیو توانست با نتیجه 6 بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند و یک پیروزی قاطع را کسب کند.

فلیک در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

سرمربی بایرن مونیخ گفت: شب لذت بخشی برای همه بود. من و تیمم از این نمایش زیبا بسیار خوشحال هستیم. هم زیبا بازی کردیم و هم توانستیم پیروزی قاطعی را به دست آوریم و این همان بایرنی است که می‌خواهیم.

او ادامه داد: هواداران از نتیجه به دست آمده و بازی زیبایی که بایرن به نمایش گذاشت خوشحال هستند. دروازه ما روی یک اشتباه باز شد اما ناامید نشدیم و توانستیم با تلاش زیاد جبران کنیم و این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم.

فلیک درباره درخشش کوتینیو در این دیدار هم گفت: او نشان داد که چه بازیکن باکیفیتی است. کوتینیو در این دیدار سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد تا تاثیرگذاری بالای خود را نشان داد. همه از دیدن این بازی زیبایی او لذت بردند و امیدوارم که هم‌چنان با قدرت به کار خود ادامه دهد.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 27 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها