کد خبر: 370035
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۷:۳۴:۲۷
| |

فاطمه پهلوانی، رییس سازمان ملی بهره‌­وری کشور مطرح کرد:

نیروهای نظامی پیشران توسعه دیگر بخش‌ها

فاطمه پهلوانی، رییس سازمان ملی بهره‌­وری کشور گفت: نظم و انضباط کاری حاکم بر نهادهای نظامی و دفاعی عامل اولیه کلیدی برای حرکت به سوی کارآمدی است و نیروهای نظامی همواره پیشران دیگر بخش‌ها در توسعه محسوب می شوند.

نیروهای نظامی پیشران توسعه دیگر بخش‌ها
کد خبر: 370035
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۷:۳۴:۲۷

اعتمادآنلاین| فاطمه پهلوانی، رییس سازمان ملی بهره‌­وری کشور روز یکشنبه در نشست با متولیان بهره­‌وری دستگاه­‌های اجرایی، در جمع کمیته­‌های بهره­‌وری وزارت دفاع و سازمان‌های تابعه افزود: توجه به بعد کارایی در بهره‌­وری برای سازمان‌­های ایرانی بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: بهره­‌وری هدف نهایی عملکرد یک سازمان به حساب می آید، بنابراین باید همانند چتری گسترده همه اقدام های دیگر اعم از ارتقای کیفیت فرآیند و فرآورده، استانداردسازی، ارزیابی عملکرد و سایر اقدامات موثر را در برگیرد.

رییس سازمان ملی بهره‌وری گفت: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، ارتش­‌ها همواره پیشران توسعه بوده­‌اند. توان برنامه‌­ریزی بالا توام با نظم‌­پذیری و دقت در اجرا در کنار مسوولیت‌­پذیری در نیروهای نظامی از آنها مجموعه­‌هایی پویا و در حال رشد ساخته است.

وی تمرکز و توجه وزارت دفاع بر بهره ­وری را نتیجه­ سه عامل مسوولیت پذیری و انگیزه بالا در رده­ های مختلف مدیریت و کارشناسی این مجموعه، نظم و انسجام مدیریتی و دانش و تخصص انباشته در مجموعه وزارت دفاع و سازمان­های تابع دانست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها