کد خبر: 370082
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

بهترین رژیم‌های غذایی 2019 را بشناسید

این روزها بسیاری از افراد در تلاشند با روش‌های مختلف وزن خود را کاهش دهند. یکی از این روش‌ها، رژیم گرفتن است. در طول سال 2019 بسیاری از رژیم‌ها بین افراد مختلف رایج شد؛ در ادامه به سه رژیم محبوب امسال می‌پردازیم.

بهترین رژیم‌های غذایی 2019 را بشناسید
کد خبر: 370082
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| هیچ رژیمی نمی‌تواند بدون تحرک و ورزش مناسب به اندازه‌ای که انتظار می‌رود، موثر باشد. افزون بر این بهتر است برای رژیم گرفتن با متخصصان تغذیه مشورت کنید. در ادامه به بررسی سه رژیم محبوب می‌پردازیم:

رژیم شانزده ساعت گرسنگی

رژیم مشابه با روزه‌داری یا همان رژیم شانزده ساعت گرسنگی و هشت ساعت خوراکی خوردن می‌تواند منجر به لاغری شود. این رژیم به شدت در سال 209 رایج و محبوب شد. با توجه به دوره‌های طولانی روزه داری و گرسنگی، این نوع رژیم به گروه‌های خاصی از افراد از جمله کودکان خردسال، سالمندان و زنان باردار توصیه نمی‌شود.

رژیم غذایی نوم

رژیم غذایی نوم یک رژیم متعادل و ترکیبی از غذاهایی است که به سه گروه طبقه بندی می‌شوند. در این رژیم توصیه می‌شود بیشتر غذاهای سبز مصرف کنید و غذاهای «زرد» مصرف متوسط و غذاهای «قرمز» استفاده کم داشته باشند. رژیم مذکور در فضای مجازی بسیار رایج است.

رژیم بدون قند

رژیم بدون قند دقیقاً همان چیزی است که تصور می کنید یعنی در این نوع رژیم هیچ خبری از قند و شکر نیست. در این رژیم باید دور مواد قندی را خط بکشید. گرچه چنین رژیمی برای هر فردی بسیار سخت به نظر می‌رسد اما بسیاری از افراد می‌گویند این رژیم می‌تواند باعث لاغری شود.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها