حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش:

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 تمدید شد

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش، گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تمدید شد.

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 تمدید شد
کد خبر: 370233
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۲:۵۶:۳۶

اعتمادآنلاین| حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش، گفت: به منظور تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان که تاکنون نسبت به ثبت نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز پنجشنبه 28 آذر تمدید شد.

او افزود: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روز‌های پنجشنبه 28 و جمعه 29 فروردین 99 و در 6 گروه آموزشی و برای 141 کد رشته امتحانی برگزار خواهد شد.

توکلی ادامه داد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه 16 آذر از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند با توجه به مهلت تمدید شده تا ساعت 24 پنجشنبه 28 آذرماه 98 در این آزمون ثبت نام کنند.


مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت 13 امروز 25 آذر 98 تعداد 289 هزار و 440 نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و توصیه می‌شود سایر داوطلبان در مهلت باقیمانده در آزمون ثبت نام کنند.

توکلی اظهار کرد: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه 16 آذر 98 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با مطالعه آن در آزمون ثبت نام کنند.

او در ادامه افزود: پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 روز‌های پنجشنبه 28 و جمعه 29 فروردین 99 برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روز‌های 25 تا 27 فروردین سال 99 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

توکلی اضافه کرد: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خرداد 99 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم خردادماه 99 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها