امامی امین، معاون استاندار تهران: 

در پیگیری امورات سرمایه گذاران نباید تعلل شود

محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، گفت: مجموعه نظام بویژه دولت خود را ملزم به حمایت از تولید داخلی می داند چرا که با رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز گریبان گیر کشور بوده حل خواهد شد.

در پیگیری امورات سرمایه گذاران نباید تعلل شود
کد خبر: 370240
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۳:۰۶:۳۲

اعتمادآنلاین| محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، در جمع اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد و تعدادی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان این شهرستان طی سخنانی ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشورو با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام رونق تولید گفت: مجموعه نظام بویژه دولت خود را ملزم به حمایت از تولید داخلی می داند چرا که با رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز گریبانگیر کشور بوده حل خواهد شد.

معاون استاندار تهران حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان را از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی دانست و گفت: آینده روشنی در انتظار مردم عزیزمان می باشد و این امر مهم در سایه همدلی و درکنار هم بودن تحقق پیدا خواهد کرد.

امامی امین با بیان اینکه در پیگیری امورات سرمایه گذاران نباید تعلل شود، گفت: اگر ما در داخل حاکمیت کشور قرار گرفتیم و در امورات مردم بویژه در رسیدگی به مسائل و مشکلات تولید کنندگان کوتاهی کردیم با کسانی که پشت مرزهای کشور کمر به نابودی و تجزیه کشور بسته اند فرقی نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اظهار کرد: هر مصوبه ای که در این جلسه انجام شده باید پیگیری و تحقق پیداکند.

وی در ادامه اشاره ای به نقشه پردازیها و دشمنی های دولت آمریکا و هم پیمانانش کرد و گفت: بعد از برجام، با تحریم های ظالمانه ای که صورت گرفت، خود آنها هم باور نمی کردند، دولت و نظام ایران اسلامی تا آستانه سال 2020 دوام بیاورند و این نشان می دهد آنها جامعه ایرانی را نمی شناسند و از این سو فشار اقتصادی را بر ما سنگین تر کرده اند.

وی افزود: در این وضعیتی که قرار داریم همه باید بر این باور داشته باشیم، اگر ما نتوانیم مقاومت کنیم کسانی در بیرون از مرزها در کمین نشسته و به دنبال تسلط و تجزیه بر این کشور هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها