گزارش «اعتمادآنلاین» از لیست مازاد باشگاه پرسپولیس:

کامیابی‌نیا جایی در تفکر کالدرون ندارد/ عالیشاه دوباره پرسپولیس را ترک می‌کند

نقل و انتقالات لیگ برتر به‌ زودی آغاز می‌شود و باشگاه‌ها می‌کوشند تا نقاط ضعف خود را پوشش دهند؛ اما هیچ‌کدام از آنها مهره‌های خوب‌شان را از دست نمی‌دهند و همین مساله نقل‌وانتقال بازیکنان در نیم‌فصل را دشوار می‌کند.

کامیابی‌نیا جایی در تفکر کالدرون ندارد/ عالیشاه دوباره پرسپولیس را ترک می‌کند
کد خبر: 370328
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه در لیست فروش کالدرون. این شاید مهم‌ترین خبر باشگاه پرسپولیس باشد. کالدرون سخت به دنبال یک مهاجم است و برای خرید این مهاجم باید لیست بزرگسال خود را خالی کند.

فصل نقل و انتقالات آغاز می‌شود

نقل و انتقالات لیگ برتر به‌ زودی آغاز می‌شود و باشگاه‌ها می‌کوشند تا نقاط ضعف خود را پوشش دهند؛ اما هیچ‌کدام از آنها مهره‌های خوب‌شان را از دست نمی‌دهند و همین مساله نقل‌وانتقال بازیکنان در نیم‌فصل را دشوار می‌کند. اما هستند باشگاه‌هایی که هدف‌های جالبی را برای دیگر تیم‌ها فراهم می‌کنند. باشگاه پرسپولیس یکی از همان باشگاه‌هاست. شنیده‌ها حاکی از آن است که گابریل کالدرون نام امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا را در لیست مازاد قرار داده است. اتفاقی که می‌تواند سوال‌های زیادی را به ذهن هواداران این باشگاه متبادر کند. البته به این لیست باید نام چند بازیکن دیگر چون حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده را هم اضافه کرد، اما هیچ‌کدام از این بازیکنان به‌ اندازه کمال کامیابی‌نیا نمی‌تواند ذهن هواداران پرسپولیس را درگیر کند.

چرا کامیابی‌نیا در لیست مازاد قرار گرفت؟

او به همراه پرسپولیس توانست سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک نایب‌قهرمانی در آسیا کسب کند. کمال یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس در زمان مربیگری برانکو بود، اما یک مصدومیت کهنه باعث شد جایگاهش در پرسپولیس را از دست بدهد. او قبل از آغاز لیگ نوزدهم زیر تیغ جراحی رفت و تقریباً نیم‌فصل اول را از دست داد. حالا خبرهایی که به گوش می‌رسد حاکی از این است که کالدرون از شرایط فنی کامیابی‌نیا رضایت ندارد و نام او را در لیست مازاد گذاشته است.

مشکل عالیشاه با مربیان خارجی پرسپولیس چیست؟

امید عالیشاه اما داستان دیگری دارد. عالیشاه روزهای خوبی را در پرسپولیس پشت سر نمی‌گذارد و کالدرون به دلیل مسائل انضباطی او را در اختیار باشگاه قرار داده است. عالیشاه که ابتدای فصل یکی از بازیکنان مورد علاقه کالدرون بود به دلیل درگیری‌ای که با سیامک نعمتی پیدا کرد مورد غضب کالدرون واقع شد. عالیشاه در زمان حضور برانکو هم با مشکل مواجه شد، اما توانست رضایت این مربی کروات را جلب کند و از این رو دوباره به ترکیب پرسپولیس راه یافت.

ماهینی و احمدزاده، نزدیک به در خروج

حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده هم دیگر بازیکنان لیست بزرگسال پرسپولیس هستند که به‌ احتمال‌ زیاد در لیست مازاد قرار می‌گیرند. ماهینی بعد از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی یک سال از میادین دور بود. او بعد از بازگشت با یک مصدومیت تازه روبه‌رو شد و بیشتر بازی‌های نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم را از دست داد. همین اتفاق سبب شد کالدرون دیگر حسابی روی این بازیکن باز نکند و نامش را در لیست مازاد پرسپولیس قرار دهد.

فرشاد احمدزاده هم گویا جایی در تفکرات کالدرون ندارد. او بعد از یک سال حضور در لیگ لهستان با هزار امید راهی پرسپولیس شد، اما نتوانست موفقیتش با این تیم را دوباره تکرار کند.

چند روز دیگر کالدرون لیست مازاد پرسپولیس را اعلام می‌کند و خیلی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس دیگر جایی در این تیم ندارند. گویا هواداران این باشگاه باید منتظر حضور چهره‌های جدیدی در تیم باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها