کد خبر: 370443
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۰:۳۱:۰۲
| |

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش در نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال:

کره جنوبی سخت‌ترین حریف ایران در مرحله مقدماتی است / نمی‌گذاریم تیم امید کمبود داشته باشد

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان المپیک را بزرگ‌ترین آوردگاه ورزش جهان دانست و نسبت به پشتیبانی و حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران المپیکی تاکید و ابراز امیدواری کرد که تیم ملی امید بتواند به المپیک راه یابد.

کره جنوبی سخت‌ترین حریف ایران در مرحله مقدماتی است / نمی‌گذاریم تیم امید کمبود داشته باشد
کد خبر: 370443
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۰:۳۱:۰۲

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر بعد از بازدید از تمرینات تیم ملی امید در نشست ویژه با مسئولین فدراسیون فوتبال با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا گفت: درآمد ارزی حاصل از صادرات نفت و سوخت ایران در سال 90 به 120 میلیارد دلار می‌رسید اما این میزان در سال جاری به 12 میلیارد دلار رسیده و این بیانگر کاهش شدید درآمد کشور است که ورزش هم تحت تأثیر آن قرار گرفته ولی با وجود محدودیت‌ها با قدرت برای بازی‌های المپیک آماده می‌شویم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در آستانه بازی‌های المپیک، حمایت مالی از تیم‌ها و ورزشکاران المپیکی مورد توجه ما قرار دارد و تلاش می‌کنیم در راستای رفع کمبودها و مشکلات تیم ملی امید نیز حمایت لازم را داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر گفت: تیم ملی امید مورد حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و نمی‌گذاریم کمبودی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مدال آوری ایران در رشته‌های کشتی، وزنه برداری و تکواندو و دو و میدانی در بازی‌های المپیک تصریح کرد: در المپیک 2020 نسبت به مدال اوری کاراته که برای اولین بار المپیکی شده و همچنین شمشیر بازی که در المپیک ریو تا پای سکو رفت، امیدواری زیادی داریم و در بقیه رشته‌ها هم نسبت به درخشش ورزشکاران و کسب مدال امید زیادی داریم.

دکتر سلطانی فر گفت: تیم ملی بسکتبال ما المپیکی شده و نسبت به المپیکی شدن تیم‌های والیبال و فوتبال امیدها هم برای المپیکی شدن امید زیادی داریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی امید از بازیکنان خوبی سود می‌برد که در فوتبال ایران سابقه خوبی دارند و می‌توانند برای امیدها مثمر ثمر باشند و در مرحله مقدماتی هم می‌توانند از سد ازبکستان و چین بگذارند و با یک نتیجه خوب در مصاف با کره جنوبی که سخت‌ترین حریف ما است، می‌توانیم از گروه صعود کرده و به المپیک امیدوار باشیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها