کد خبر: 370488
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۱:۳۸:۰۰
| |

تجری، نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس:

مردم مناطق زلزله‌زده تحت فشار مضاعف هستند

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم که به دلیل تحریم‌های خصمانه آمریکا ایجاد شده است، اظهار کرد: این در حالی است که مردم مناطق زلزله زده به واسطه شرایط خاص تحت فشار مضاعف هستند.

مردم مناطق زلزله‌زده تحت فشار مضاعف هستند
کد خبر: 370488
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس گفت: در موضوع حل مشکلات اقتصادی و کاهش فشار بر مردم لازم است مسئولین با تدابیر خود تصمیمات کارشناسی اتخاذ کنند. ما اکنون در وضعیت تحریم‌های ظالمانه آمریکا شاهد تحت فشار قرار گرفتن مردم در حوزه اقتصادی هستیم، اما مردم مناطق زلزله زده به واسطه شرایط خاص تحت فشار مضاعف هستند.

وی ادامه داد: اکنون در آستانه سالگرد زلزله سرپل ذهاب و کرمانشاه و زمان بازپرداخت وام‌ها قرار داریم که لازم است عنایت ویژه‌ای در این حوزه به این مردم داشته باشیم.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی بازپرداخت وام‌ها برای این مردم سخت است هم از سوی مجمع نمایندگان و هم استاندار از رییس جمهور و دولت در این خصوص درخواستی داشتیم امیدواریم درباره‌ی اعطای مهلت یک ساله بازپرداخت وام‌ها توجه لازم به عمل آید.

تجری عنوان کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه باید در خصوص افزایش حقوق بسیجیان توجه لازم را داشته باشند. مردم حوزه انتخابیه در زمان دفاع مقدس درگیر جنگ بوده و به دفاع از آب و خاک این کشور مشغول بودند. کارکنان اداری نیز در آن زمان مهم مشغول خدمت بوده و بازنشست شده‌اند، اما از پرداخت حقوق مناطق جنگی محروم شده‌اند. لازم است استفساریه‌ای برای حل مشکل این عزیزان مورد توجه باشد.

وی در پایان اضافه کرد: بازارچه‌های مرزی فرصتی برای کاهش تاثیرات تحریم‌ها است که متاسفانه اکنون اکثر آنها تعطیل هستند. لازم است که دولت و وزیر آموزش و پرورش در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی تسریع کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها