کد خبر: 370496
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۱:۴۸:۰۹
| |

سفر 15.000 برزیلی به دوحه برای دیدار فلامنگو و الهلال

15 هزار هوادار برزیلی به دوحه سفر کردند تا از فلامنگو در جام جهانی باشگاه‌ها حمایت کنند.

سفر 15.000 برزیلی به دوحه برای دیدار فلامنگو و الهلال
کد خبر: 370496
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۱:۴۸:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌فلامنگو قهرمان کوپا لیبرتادورس و الهلال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نخستین دیدار نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها را امشب (سه‌شنبه) برگزار می‌کنند. تیم برزیلی که یکی از پرطرفدارترین‌های جهان است (تقریبا 32 میلیون هوادار دارد) از حمایت تعداد زیادی از هوادارانش برخوردار خواهد بود. 15 هزار برزیلی به دوحه سفر کردند. همچنین قطری‌ها نیز علیه الهلال خواهند بود و از فلامنگو حمایت می‌کنند.

فلامنگو در حالی در این تورنمنت حاضر خواهد شد که توانست در یک ماه سه عنوان کسب کند. قهرمان این تیم ژرژ ژسوس (سرمربی پرتغالی) است. فلامنگو از قدرت تیمی بالایی برخوردار است و گلزن قهاری به نام "گابی‌گل" (گابریل باربوسا) دارد.

الهلال پول‌هایش از بازیکنانی همچون کاریو پرویی، جوینکو ایتالیایی و گومیس فرانسوی بهره می‌برد. تیم عربستانی در دور نخست توانست اسپرانس تونس، قهرمان آفریقا را شکست دهد.

تیمی که پیروز این دیدار شود به فینال بزرگ صعود می‌کند و به احتمال فراوان حریفش لیورپول خواهد بود. فلامنگو شانس بیشتری برای پیروزی دارد و به همین خاطر فشار روی این تیم بیشتر است. البته ممکن است شرایط مانند سال گذشته پیش رود که العین توانست ریورپلاته را شکست دهد.

دو تیم فلامنگو و الهلال ساعت 21 به مصاف هم می‌روند. دیگر دیدار نیمه نهایی فردا شب (چهارشنبه) بین لیورپول و مونتری برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها