خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی:

پرداخت اولین قسط 300 میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی برای راه‌آهن چابهار تا چند روز دیگر/ آغاز پیمایشی شدن نرخ عوارضی‌ها از هفته آینده

خیراله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از پیمایشی شدن نرخ عوارضی در هفته آ‌ینده خبر داد و گفت: بر اساس این طرح هر خودرویی که وارد یک آزادراه می‌شود بر اساس تردد در آن مسیر عوارض پرداخت می‌کند.

پرداخت اولین قسط 300 میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی برای راه‌آهن چابهار تا چند روز دیگر/ آغاز پیمایشی شدن نرخ عوارضی‌ها از هفته آینده
کد خبر: 370507
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۲:۰۹:۳۶

اعتمادآنلاین| خیراله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص 300 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به پروژه خط آهن چابهار - زاهدان اظهار داشت: رهبری لطف کردند و این رقم از صندوق توسعه ملی را برای این پروژه در نظر گرفتند.

وی از پرداخت اولین قسط این خط اعتباری از صندوق توسعه ملی در روزهای آینده خبر داد و گفت: در چند روز دیگر اولین قسط این 300 میلیون یورو به مبلغ 300 میلیارد تومان از طریق بانک مرکزی وصول است که باید بانک مرکزی این رقم را در اختیار بانک عامل یعنی بانک مسکن ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از پیمایشی شدن نرخ عوارضی در هفته آ‌ینده خبر داد و گفت: بر اساس این طرح هر خودرویی که وارد یک آزادراه می‌شود بر اساس تردد در آن مسیر عوارض پرداخت می‌کند.

خادمی ادامه داد: این طرح از هفته آینده با آزادراه تهران - ساوه آزاد خواهد شد. در طول مسیر این آزادراه چهار ایستگاه تعبیه شده که دارای دوربین‌های نظارتی هستند و قیمت عبور از هر ایستگاه 500 تومان است هر خودرویی که از چهار ایستگاه عبور کند نرخ کامل عوارضی که 2000 تومان است بپردازد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها