کد خبر: 370554
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۴:۱۵:۰۱
| |

عباس حاج کناری، مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران:

آزادکاران مدعی هیچ تفاوتی با هم ندارند/ نگاه ما به همه یکسان است

عباس حاج کناری، مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است در فرایند انتخاب آزادکاران برای حضور در میادین بین‌المللی هیچ تفاوتی بین مدعیان وجود ندارد و همه چیز طبق شایستگی نفرات صورت می‌گیرد.

آزادکاران مدعی هیچ تفاوتی با هم ندارند/ نگاه ما به همه یکسان است
کد خبر: 370554
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۴:۱۵:۰۱

اعتمادآنلاین| عباس حاج کناری، مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با بیان اینکه روند امور تیم ملی کشتی آزاد طبق برنامه های مدون و با توجه به اهداف مهم پیش رو اجرایی می شود به خبرنگار مهر گفت: برنامه کادر فنی برای کسب سهمیه های باقیمانده المپیک و همچنین حضور در رویدادهای تدارکاتی و رسمی مشخص و مدون است. در این رابطه هیچ تبعیض و تفاوتی بین مدعیان قایل نیستیم و همه چیز طبق برنامه و همچنین شایستگی و آینده نگری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: من بارها گفته ام فدراسیون کشتی، اعضای کادر فنی و تمامی کشتی گیران همواره از دل و جان مایه می گذارند تا کشتی ایران موفق شود، اما در این راه پر فراز و نشیب باید مورد حمایت های همه جانبه متولیان ورزش هم قرار داشته باشیم.

قهرمان اسبق کشتی جهان افزود: زمان زیادی تا بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک 2020 توکیو باقی نمانده و همه از کشتی انتظار موفقیت و درخشش دارند. باید اعتراف کرد موفقیت در المپیک بدون نگاه و برنامه ریزی المپیکی امکان پذیر نیست. کشتی ایران پتانسیل فراوانی برای رسیدن به قله افتخار دارد و به جرات می توان ادعا کرد در صورت حمایت و توجه کافی نه تنها در المپیک 2020 توکیو بلکه در المپیک 2024 هم می توان از هم اکنون وعده مدال و افتخار داد.

حاج کناری در پایان خاطر نشان کرد: روزهای سخت و حساسی را پیش رو داریم و هنوز باید برای کسب چهار سهمیه باقی مانده کشتی آزاد در المپیک تلاش کنیم. زمانی می توانیم با اطمینان خاطر از کسب تمامی سهمیه ها حرف بزنیم که از لحظه لحظه باقیمانده تا المپیک استفاده کرده و زمان را از دست ندهیم. مطمئن باشید اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مجموعه کشتی مورد حمایت قرار گیرد، می توانیم همچون گذشته دوباره در میادین جهانی و المپیک بدرخشیم.

این اظهارات مربی تیم ملی کشتی آزاد در حالی مطرح شد که تیم چهار نفره ایران اواخر دیماه به تورنمنت بین المللی کشتی ایتالیا اعزام خواهد شد. این تورنمنت جزو مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است که کادر فنی تیم ملی، بهنام احسان پور در 61 کیلوگرم، یونس امامی در 70 کیلوگرم، علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم را برای این مسابقات معرفی کرده اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها