سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین»:

مشکل کشاورزان کمبود سرمایه و دسترسی به تکنولوژی لازم و تنظیم بازار است

عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، در پاسخ سوال خبرنگار «اعتمادآنلاین» مبنی بر اینکه آیا رایزنی‌هایی برای وزارت جهاد کشاورزی با او شده است، سکوت و از پاسخ دادن به سوالات دیگر امتناع کرد.

مشکل کشاورزان کمبود سرمایه و دسترسی به تکنولوژی لازم و تنظیم بازار است
کد خبر: 370576
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۸ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از استعفای محمود حجتی و پذیرش آن از سوی حسن روحانی رئیس‌جمهور، عباس کشاورز به سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد. عباس کشاورز از سال 92 معاون وزارت جهاد کشاورزی در امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی بوده است. او همچنین ریاست انجمن آبیاری و زهکشی ایران را در کارنامه خود دارد و مقالات متعددی در این زمینه نوشته است.

به نظر می‌رسد سرپرست کنونی وزارت جهاد کشاورزی، لابی‌هایی را برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است.

عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که در راهروهای مجلس حاضر شده بود، در پاسخ این سوال خبرنگار اعتمادآنلاین که آیا رایزنی‌هایی برای وزارت جهاد کشاورزی با او شده است سکوت و از پاسخ دادن به سوالات دیگر امتناع کرد.

مشکلات کشاورزان از زبان سرپرست وزارت جهاد و کشاورزی

کشاورز پیش از این سوال در مورد بیشترین مشکل کشاورزان به اعتمادآنلاین گفت: مشکل کشاورزان کمبود سرمایه و دسترسی به تکنولوژی لازم و تنظیم بازار است.

او همچنین درباره راهکار حل مشکلات کارگران پیشنهاد داد: راهکار این است که سه مشکلی را که مطرح کردم تقویت کنیم و ما برای هر کدام از آنها برنامه داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها