کد خبر: 370614
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۶:۴۳:۵۱
| |

کاسویا برای کاراته کاها کلاس گذاشت/7 تیم خارجی در جام ایران زمین

پانزدهمین دوره رقابتهای بین المللی کاراته جام ایران زمین در حالی از فردا آغاز می شود که در حاشیه این رقابتها یک دوره کلاس فنی و مربیگری نیز برگزار شد.

کاسویا برای کاراته کاها کلاس گذاشت/7 تیم خارجی در جام ایران زمین
کد خبر: 370614
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۶:۴۳:۵۱

اعتمادآنلاین| این سمینار با حضور 150 مربی با تدریس «هتوشی کاسویا» رئیس فدراسیون جهانی «شوتوکان» WSKF در سالن شهید کبکانیان برگزار شد. سمیناری که در بخش های کاتا، کومیته، تاکتیک و اصول مربیگری برگزار شد که اعضای ارشد سبک از کشورهای کرجستان، عراق، کره جنوبی و ارمنستان نیز حضور داشتند.

احمد صافی و امیرولدخانی نیز دیگر مدرسان این کلاس بودند.این دوره با مجوز فدر اسیون و به منظور ارتقای عملی مربیان انجام میشود .

اما رقابتهای کاراته جام ایران زمین با حضور تیم های از کشورمان و کاراته کاهایی از کره جنوبی، گرجستان، روسیه، آذربایجان، ارمنستان، عراق و افغانستان از فردا چهارشنبه 27 آذرماه آغاز می شود. بر اساس برنامه اعلام شده رقابت‌های کاراته مردان در سالن شهید افراسیابی و مسابقات بانوان در سالن معلم تهران برگزار می شود.

این مسابقات در تمام رده های سنی برگزار می شود که طبق برنامه در روز نخست رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کمربند زیرقهوه ای، در روز دوم(فردا) نونهالان، نوجوانان و جوانان کمربند قهوه ای- مشکی و در روز سوم و پایانی مبارزات رده سنی امید، بزرگسالان، پیشکسوتان و افراد دارای معلولیت برگزار گردد.

جام ایران زمین از قدیمی ترین تورنمنت های رزمی در ایران است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها