صعود «قهرمانان هاکى ایران» به قله‌هاى «سینمای مستند»/ «بهترین فیلم مستند» امسال از نگاه تماشاگران

علیرغم بی‌مهری داوران بخش ملی جشنواره حقیقت، «جایی برای فرشته‌ها نیست» بیشترین جوایز این جشنواره را کسب کرد و در صدر جدول جوایز قرار گرفت

صعود «قهرمانان هاکى ایران» به قله‌هاى «سینمای مستند»/ «بهترین فیلم مستند» امسال از نگاه تماشاگران
کد خبر: 370626
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۷:۵۶:۴۸

اعتمادآنلاین| آخرین ایستگاه جشنواره سینمای مستند امسال، با 4جایزه مهم برای ستاره‌های هاکی ایران به پایان رسید.

شب گذشته، فیلم بلند«جایی برای فرشته‌ها نیست» در اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره فیلم بین المللی «حقیقت»، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره را از آنِ خود کرد.

جایزه ویژه هیات داوران بخش بین الملل برای «بهترین کارگردانی»، جایزه«بهترین موسیقی» از نگاه هیات داوران و «بهترین فیلم هنر و تجربه» در حالی به «جایی برای فرشته‌ها نیست» تعلق گرفت که اعلام شد این فیلم، بیشترین رای تماشاگران را هم به خود اختصاص داده و جایزه «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» نیز، نصیب «جایی برای فرشته‌ها نیست» شد.

این فیلم پیش از این کاندید پنج جایزه اصلی در پنج رشته «بهترین کارگردانی»، «بهترین فیلمبرداری»، «بهترین تدوین»، «بهترین صدا» و «بهترین موسیقی» در جشنواره حقیقت امسال شده بود.

فیلم پرماجراى «جایی برای فرشته‌ها نیست»، آخرین ساخته «سام کلانترى»، مستندساز ایرانى است که داستانى عجیب و دیدنی را از مسیر سخت زندگی حرفه‎ای اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران به تصویر مى کشد. تهیه‌کنندگی این کار به عهده «محمدشکیبانیا» و «محسن شاه‌محمد میراب» بوده است.

«جایی برای فرشته‌ها نیست»، هفته گذشته در رقابتی نفس گیر به بخش مسابقه بین الملل جشنواره حقیقت امسال رسید و از بین 83 فیلم بلند، براى بخش ملى و سپس از میان 20 مستند بلند براى شرکت در مسابقه بین الملل جشنواره فیلم مستند امسال انتخاب شد.


رقیبان خارجى این فیلم، هشت مستند بلند از کشورهاى مختلف دنیا، بودند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

تدوینگر:«هایده صفیارى»، آهنگساز:«حبیب خزایى فر»


مدیر‌فیلمبرداری: رضا‌تیموری، طراحی و ترکیب‌صدا: انسیه‌ملکی،صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیر‌فنی پس‌تولید: اوژن سید اشرفی، مدیر‌تولید: محسن مرادی،


مدیر رسانه: فرنوش آباء، عکاس: حسن کمالی و طراح پوستر: مهدی آگاه‌منش.

این فیلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکز‌گسترش سینمای مستند و تجربی است.

جایی برای فرشته ها نیست

جایی برای فرشته ها نیست

جایی برای فرشته ها نیست

جایی برای فرشته ها نیست

جایی برای فرشته ها نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها