کد خبر: 370863
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ۱۵:۱۷:۳۹
| |

سرپرست باشگاه استقلال:

دغدغه من بازگشت استراماچونی است

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید به دنبال راه جدیدی برای پرداخت مطالبات استراماچونی است.

دغدغه من بازگشت استراماچونی است
کد خبر: 370863
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ۱۵:۱۷:۳۹

اعتمادآنلاین| اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین روز چهارشنبه این تیم، در جمع بازیکنان و در جلسه معارفه ستار همدانی گفت: ابتدا می‌خواهم از زحمات زرینچه تقدیر و تشکر کنم. ایشان در مدت زمان حضور خود صادقانه برای باشگاه زحمت کشیدند و نحوه جدایی ایشان در شان نام او نبود. وظیفه باشگاه است که مراسم قدردانی از ایشان را برگزار کند که این اتفاق نیز به زودی رخ خواهد داد. از امروز نیز در خدمت ستار همدانی هستیم که برای همه استقلالی ها چهره ای شناخته شده هستند.

او در ادامه درباره وضعیت استراماچونی تصریح کرد: شبانه روز در حال تلاش هستیم تا مشکل وی حل شود اما موانعی در این مسیر وجود دارد که با رایزنی برطرف نمی‌شود. از جمله اینکه طبق درخواست استراماچونی پرداختی باید با نام باشگاه استقلال به حساب او انجام شود اما به دلیل تحریم این موضوع ممکن نیست و به دنبال راه حل دیگری هستیم اما می‌خواهم همه بدانند که بازگشت او دغدغه اصلی بنده است.

او درباره بحث قراردادها و مشکل پرداختی بازیکنان تصریح کرد: تلاش می‌کنم تا روزی که مسئولیت اجرایی باشگاه را بر عهده دارم، از نظر پرداختی بازیکنان در سطح یکسان قرار گیرند.

وی در پایان تصریح کرد: نه علاقه‌ای به دروغ گفتن دارم و نه نیازی به این کار است و مطمئنا به صورت شفاف اتفاقات پیش خواهد رفت. پیش از این برای پرداخت پاداش بردها به شما وعده داده بودم که این موضوع خیلی سریع عملی شد و حالا نیز اعلام می کنم در صورت موفقیت در دو بازی باقی مانده، پاداش ویژه‌ای به شما پرداخت خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها