رییس کمیته ملی المپیک

رفتن روی سکوی المپیک 2020 توکیو دور از دسترس نیست

رییس کمیته ملی المپیک گفت: تاکنون 29 سهمیه المپیک 2020 توکیو را در رشته های مختلف ورزشی کسب کرده ایم و این تعداد همچنان در حال افزایش است، بنابراین رفتن روی سکو در این رویداد مهم ورزشی دور از دسترس نیست.

رفتن روی سکوی المپیک 2020 توکیو دور از دسترس نیست
کد خبر: 370911
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ۱۸:۰۷:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ سیدرضا صالحی امیری اظهار داشت: در برخی از رشته ها از جمله کشتی، وزنه برداری، کاراته و تکواندو و رشته های مشابه وضعیت بسیار خوب است و در برخی از رشته های دیگر نیز امید به رفتن روی سکو داریم.

وی با بیان اینکه برای المپیک توکیو در سه سطح فعالیت داریم افزود: در سطح اول آمادگی فدراسیون‌ها است و قهرمانان ما در داخل و خارج کشور در حال برگزاری اردو و تمرین هستند.

وی گفت: در سطح دوم ستاد عملیاتی نیز با فدراسیون‌ها جلسه های زیادی در این خصوص برگزار می‌ کند.

صالحی امیری اظهار داشت: در سطح بعدی در ستاد عالی است که جلسه های هفتگی داریم و تمام مراحل آمادگی و کسب سهمیه را بررسی می‌کنیم و پیش‌بینی می‌ شود سهمیه ما بیشتر از دوره پیشین باشد.


وی افزود: در کمیته ملی المپیک تمامی وضعیت رقبا را رصد می کنیم و پیش بینی استقرار، اقامت، حمل و نقل، پاداش و سایر موارد نیز شده است.

وی گفت: همه ظرفیت ورزش قهرمانی درگیر المپیک 2020 توکیو است امیدواریم با مدال های خوش رنگ کام مردم را شیرین کنیم.

وی اظهار داشت: در حمایت از مجموعه فدراسیون قهرمانان کوتاهی نخواهیم کرد منابع و ظرفیت ها در اختیار آنان است.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست خبری با بیان اینکه برگزاری مسابقات جهانی در این استان استمرار خواهد داشت گفت: این گونه فعالیت ها را باید توسعه دهیم در یک ماه آینده میزبانی مسابقات قهرمانی جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی داریم و حضور حدود 30 کشور در این مسابقات قطعی شده است.

محمدعلی شجاعی گفت: برگزاری این مسابقات موجب شناخت استان در کشور و جهان خواهد شد.

ششمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از امروز در سالن ورزشی دانشگاه بجنورد آغاز شده است که فردا به پایان می رسد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها