کد خبر: 370946
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۸ ۰۸:۴۵:۱۶
| |

والورده:

مسئله اصلی حفظ صدر جدول بود/ در دیداری کلاسیک زجر کشیدیم

ارنستو والورده با وجود تساوی از عملکرد تیمش در ال‌کلاسیکو رضایت داشت.

مسئله اصلی حفظ صدر جدول بود/ در دیداری کلاسیک زجر کشیدیم
کد خبر: 370946
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۸ ۰۸:۴۵:۱۶

اعتمادآنلاین| ارنستو والورده پس از تساوی بدون گل خانگی تیمش مقابل رئال مادرید از عملکرد بازیکنان آبی‌واناری‌پوش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: از هر نظر برای هر دو تیم، دیداری بحث‌برانگیز و تنش‌زا بود. حریف فشار زیادی به ما وارد کرد و بارها با سانترهایش خطرساز شد. در این صحنه‌ها رنج کشیدیم و به دردسر افتادیم. خطاها و کارت‌های زرد زیادی در بازی وجود داشت. در کل شاهد دیداری کلاسیک بودیم.

او در ادامه افزود: انتظار فشار سنگین رئال مادرید در مقاطعی از بازی را داشتیم و برای رنج کشیدن زیر این فشار آماده شده بودیم. وقتی حریف قدرتمند است و شرایط در زمین برابر به نظر می‌رسد، دوئل‌های نفر به نفر تفاوت ایجاد می‌کند. بعضی اوقات بارسلونا در این دوئل‌ها برنده شد و برخی اوقات رئال مادرید، اما در نهایت گلی به ثمر نرسید.

والورده در مورد عدم حضور بوسکتس در زمین یادآور شد: بوسکتس تب داشت و آماده نبود. ابتدا نامش در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که بازی نکند.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما در خانه بازی می‌کردیم، بنابراین نسبت به حریف، وظیفه بیشتری برای کسب برد داشتیم، اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم و صدر جدول حفظ شد. دوست داشتیم برنده شویم. اکنون باید خودمان را برای دیدار پایانی سال 2019 آماده کنیم. مایلیم با برد مقابل آلاوس به استقبال سال جدید میلادی برویم. مسئله اصلی حفظ صدر جدول بود و حالا می‌توانیم سال را با صدرنشینی به پایان برسانیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها