کد خبر: 371045
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۸ ۱۳:۰۷:۳۶
| |

ابراز خرسندی وزیر ورزش از تشکیل شورای تخصصی ورزش صداوسیما

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از تشکیل مجدد شورای تخصصی ورزش سیما گفت که با این کار تعامل بیشتری بین رسانه و ورزش بیشتر خواهد شد.

ابراز خرسندی وزیر ورزش از تشکیل شورای تخصصی ورزش صداوسیما
کد خبر: 371045
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۸ ۱۳:۰۷:۳۶

اعتمادآنلاین| به تازگی و با حکم رئیس سازمان صدا و سیما، علی فروغی که مدیریت شبکه سه سیما را برعهده دارد به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش سیما منصوب شد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از تشکیل این شورا، ابراز امیدواری کرد از این پس حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور بیش از گذشته و تخصصی‌تر انجام بگیرد.

سلطانی‌فر در این خصوص گفت: ما در بخش ورزش در قالب ستاد عالی بازی‌ها همه ظرفیت‌ها و امکانات‌مان را در قالب شورای عالی ورزش متمرکز کردیم که بتوانیم بهره‌وری خود را بالا ببریم. طبیعتاً در مجموعه کانال‌ها و شبکه‌های مختلف صداوسیما هم اگر هماهنگی و همگرایی به وجود بیاید و سیاست و رویکردی واحد و در حقیقت یک سمت و سو به وجود بیاید و همه یک سیاست و یک جهت را دنبال کنند، به عنوان یک رکن مهم در جهت رشد و توسعه و پیشرفت ورزش کشور عمل خواهند کرد و بیش از پیش یار و یاور ورزش کشور در رشته‌ها و رویدادهای مختلف خواهند بود.

وزیر ورزش افزود: صدا و سیما نقش بسیار محوری و تعیین کننده دارد و این هماهنگی که با تشکیل این شورا و انتخاب رئیس آن به وجود آمده، مطمئنا خیلی خوب می‌تواند این کمک و پشتیبانی‌ها را داشته باشد.

وی تصریح کرد: خیلی امیدوار هستم با تعاملی که از قبل وجود داشته و در آینده تقویت خواهد شد روند رو به رشد این تعامل ادامه یابد و رسانه هم در کنار مجموعه مدیریت ورزش کشور نقش خودش را به خوبی ایفا کند و ما بتوانیم حمایت‌های مردم را داشته باشیم.

سلطانی‌فر گفت: امیدواریم مسائل و مشکلات‌مان را از طریق رسانه توسط کارشناسان واقعی و صاحب نظر که می‌توانند به دور از جهت‌گیری‌ها و برخی غرض ورزی‌ها رشته‌های مختلف را مورد کارشناسی قرار دهند، مورد بررسی قرار بگیرد و ما هم از نظرات آنها مطلع شویم. این وحدت و هماهنگی و یکصدا بودن و یک سیاست بودن را به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم که باز بتوانیم این تعامل را گسترش دهیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها