کد خبر: 371211
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۱۰:۲۵:۴۷
| |

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان:

فیلم 23 نفر یاد روزهای حماسه و فداکاری را زنده می‌کند

سخنگوی شورای نگهبان در صفحه اجتماعی خود تاکید کرد: فرصتی دست داد تا دیشب به یاد دوران حماسه، مقاومت و ایثار به تماشای فیلم خوب 23 نفر بنشینم. فیلمی که یاد روزهای حماسه و فداکاری را زنده می‌کند.

فیلم 23 نفر یاد روزهای حماسه و فداکاری را زنده می‌کند
کد خبر: 371211
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۱۰:۲۵:۴۷

اعتمادآنلاین| عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه اجتماعی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: فیلم 23 نفر یاد روزهای حماسه و فداکاری را زنده می‌کند.

متن کامل به شرح ذیل است: فرصتی دست داد تا دیشب سفری به حدود 30 سال قبل داشته باشیم و به یاد دوران حماسه، مقاومت و ایثار به تماشای فیلم خوب 23 نفر بنشینم. فیلمی که یاد روزهای حماسه و فداکاری را زنده می‌کند. اگرچه یاد آن روزها اشک‌ها را روان می‌کند اما مقاومت نوجوانان آن دوران باعث غرور انسان می‌شود.

حدیث ملاصالح و 23 نفر برگ زرین است از تاریخ مقاومت این دیار و بیانگر این است که همه مردم در عشق به رهبر خود و برای پاسداری از ارزش‌ها تا پای جان ایستادند. درود بر همه آن‌ها و صلوات خدا بر آنان که عاشقانه رفتند. از دست اندرکاران فیلم خصوصاً آقای جعفری کارگردان و نویسنده این فیلم و بازیگران نوجوان آن و سازمان اوج که از تولید آن حمایت کرده و نیز مسؤلین محترم سینما آزادی تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها