کد خبر: 371233
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مکانیک داعش در آمریکا محاکمه شد

یک مرد 60ساله در دادگاهی در آمریکا به ارتباط با داعش و تلاش برای انجام اقدام تخریبی در یک هواپیمای مسافربری اعتراف کرد تا از تخفیف در مجازات بهره‌مند شود.

مکانیک داعش در آمریکا محاکمه شد
کد خبر: 371233
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک مرد 60ساله در دادگاهی در آمریکا به ارتباط با داعش و تلاش برای انجام اقدام تخریبی در یک هواپیمای مسافربری اعتراف کرد تا از تخفیف در مجازات بهره‌مند شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، دیلی‌میل گزارش داد: این فرد که عبدالماجد نام دارد و به عنوان مکانیک در یک شرکت هواپیمایی آمریکایی کار می‌کرد در دادگاه اعتراف کرد اقدامات تخریبی‌ای در یک هواپیمای حامل 150 مسافر انجام داده و به این هواپیمای متعلق به خطوط هوایی آمریکا آسیب رسانده است.

این اقدام تخریبی روز چهارم جولای گذشته در پروازی که قرار بود میامی را به مقصد «ناسائو»، پایتخت باهاما، ترک کند صورت گرفته بود.

به گفته مطلعان، وقتی خلبان قصد پرواز داشت با علامت هشدار مشکل در دستگاه کامپیوتر هواپیما مواجه شد و به آشیانه بازگشت تا مورد بازرسی فنی روتین قرار بگیرد.

در این بازرسی، تکنیسین‌ها به مقادیری پلی‌استر که در دماغه هواپیمای بوئینگ 737 قرار داده شده بود برخوردند و بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته عبدالماجد را در حال انجام این اقدام تخریبی مشاهده کردند.

این اقدام تخریبی باعث می‌شد دستگاه‌های سرعت‌سنج، ارتفاع‌سنج و لرزش‌سنج هواپیما از کار بیفتد و در ارتفاع منجر به سقوط هواپیما شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها