سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا:

«نتانیاهو» فاسد و نژادپرست است

برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به شدت از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد و او را "نژادپرست" خواند.

«نتانیاهو» فاسد و نژادپرست است
کد خبر: 371254
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۱۲:۰۵:۴۵

اعتمادآنلاین| برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به پرونده‌های فسادی که علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وجود دارد، پرداخت و وی را شخصی "فاسد و نژادپرست" خواند.

به گزارش روزنامه القدس العربی، وی درخصوص "قانونی" خواندن شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی گفت: من به عنوان یک یهودی که کودکی‌اش را در "اسرائیل" سپری کرده به این مسئله افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم یک اسرائیلی هم "حق موجودیت" و هم حق زندگی در امنیت و صلح را دارد. با این حال نباید سیاست آمریکا تنها تأییدکننده اسرائیل باشد بلکه باید از فلسطینی‌ها نیز حمایت کند. باید توازن مساوی قدرت در منطقه برقرار شود و اوضاع وحشتناک غزه حل شود چراکه حدود 60 تا 70 درصد جوانان غزه بیکار هستند.

وی گفت: اگر در انتخابات پیروز شوم سیاست آمریکا در قبال خاورمیانه را تغییر می‌دهم و به حقوق بشر و دموکراسی بیشتر توجه می‌کنم و طرف‌ها درگیر را به پای میز مذاکره دعوت می‌کنم نه به جنگ‌هایی که هیچ پایانی ندارند و آمریکایی‌ها میلیاردها دلار برای آن هزینه می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها