کد خبر: 371294
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۱۳:۴۸:۵۳
| |

مارتینس:

در کنار مسی بازی کردن یک امتیاز است

مهاجم اینتر معتقد است در کنار ستاره آرژانتینی بازی کردن یک امتیاز محسوب می شود.

در کنار مسی بازی کردن یک امتیاز است
کد خبر: 371294
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۱۳:۴۸:۵۳

اعتمادآنلاین| لائوتارو مارتینس یکی از جواهرات فصل نقل و انتقالات زمستانی 2020 خواهد بود. مهاجم آرژانتینی اینتر مد نظر تیم های بزرگی همچون بارسلونا و پاری سن ژرمن است. او در یک مصاحبه به لیونل مسی اشاره کرد و گفت: برای ما آرژانتینی ها مسی مانند دیگو آرماندو مارادونا مهم است و در کنار او بازی کردن یک امتیاز محسوب می شود. اتفاق زیبایی خواهد بود که به مسی در فتح جام جهانی کمک کنم.

مارتینس درباره علاقه مندی بارسلونا اظهار کرد: خوشحالم که تیم های بزرگ به دنبال امضای قرارداد با من هستند. به من در کارم اعتماد به نفس می دهد و باعث می شود پیشرفت کنم.

مهاجم آرژانتینی افزود: از بودن در اینتر خشنودم. آنتونیو کونته خیلی به من کمک کرد تا بهتر شوم. به اندازه کافی به من فرصت داد. او به من اعتماد دارد.

مهاجم 22 ساله تا سال 2023 با اینتر قرار داد دارد و بند آزادی سازی اش 111 میلیون یورو است. با این حال چون یک گلزن قهار است و قدرت تهاجمی بالایی دارد تیم های بزرگ حاضر هستند این رقم را بپردازند. او توانسته است نظر مربیان بارسا را جلب کند. آن ها دو بار در این فصل از نزدیک شاهد عملکرد بازیکن آرژانتینی بودند ( دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همگروه بودند). مهاجم اینتر تاکنون 13 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها